Lifestyle

Karpaten Turism inovează la Târgul de Turism al României

Reading Time: 2 minute

Karpaten Turism aduce o nouă modalitate de prezentare a țărilor în care românii pot călători. Iar acest lucru s-a văzut la Târgul de Turism al României, 2022, ediția de primăvară.

Standurile Karpaten au fost personalizate, iar conceptul a fost acela de a aduce mai aproape de turist, atmosfera din destinațiile cele mai populare. Astfel pentru Republica Dominicană, a fost amenajat un beach bar, unde s-au servit timp de patru zile, cocktailuri carabiene.  Pentru a se simți ca în Thailanda, vizitatorii s-au putut bucura de înghețată thailandeză, dintr-o furgonetă, așa cum este tradițional acolo.

În zona Kenia, vizitatorii au avut parte de un cadru cu animale din savană, perfect pentru pozele de pe Instagram. În zona Maldive, cei de la Karpaten au construit un bungalou si un ponton, pentru Maroc au creat un bazar cu produse tradiționale și au servit ceai marocan de mentă tuturor persoanelor care au vizitat standul. Dar nici alte destinații de călătorie nu au fost ignorate. La zona de Turcia au fost create info desk-uri pentru cele mai bine vândute hoteluri din stațiuni, iar la zona de Egipt  a fost construită o piramidă.

La edițiile anterioare ale târgului de turism, vizitatorii s-au bucurat de spectacole la fiecare dintre zonele create, cu dansuri specifice pentru Maroc, Grecia, Turcia si masaj thailandez la zona cu destinatii exotice.

Agenții de la Karpaten au vizitat înainte de pandemie foarte multe târguri internaționale de turism, iar astfel au putut să ”importe” puțin din grandoarea acestora și astfel să poată oferi turistilor, pe langa un birou de rezervari, si posibilitatea de a intra in contact cu atmosfera de vacanta din destinatia pe care is doresc sa o viziteze.

”Știm foarte bine că vacanțele nu mai sunt doar despre vizitarea unor atracții turistice, cât despre experiențele autentice pe care le trăiesc turiștii la fața locului. Din acest motiv, ne asigurăm că însoțitorii de grup pe care îi alocăm fiecărei destinații sunt foarte bine pregătiți și au suficientă experiență încât să cunoască toate „secretele” locului pe care îl prezintă turiștilor noștri. Astfel turistul poate să se bucure liniștit de vacanță știind că nu trebuie să se mai documenteze în prealabil din zeci de surse și platforme online ca să afle părerea altor persoane despre destinația pe care a ales-o. Considerăm că este foarte important să existe o conexiune între turiști și însoțitorii de grup și doar colaborând cu persoane calde și empatice putem să oferim o astfel de experiență turistului.” a declarat Alexandra Mărginean, directorul de marketing al  Karpaten Turism.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

8 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago