Kaufland continuă expansiunea și deschide al 4-lea magazin din Pitești
Reading Time: 4 minuteKaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al patrulea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție, compania ajunge la o rețea națională de 193 de hipermarketuri și creează aproximativ 75 de noi locuri de muncă.
Situat pe bulevardul Petrochimiștilor 21A, noul Kaufland Pitești este construit pe o suprafață totală de peste 6.300 mp, cu un spațiu de vânzare de aproape 3.300 mp. Pe acoperișul magazinului vor fi instalate panouri fotovoltaice pe o suprafață de peste 1300 mp, care vor genera energie verde și vor diminua emisiile de CO₂.
Totodată, noul magazin este primul din Pitești care include un loc de joacă în aer liber pentru copii, cu o suprafață generoasă de peste 680 mp. Compania a investit și în modernizarea infrastructurii din zonă: a amenajat 47 de locuri de parcare publice pe Aleea Petru Poni, a reabilitat strada Petru Poni, precum și intersecția Horia, Cloșca și Crișan cu Bulevardul Petrochimiștilor, prin lucrări de asfaltare, modernizarea semaforizării și refacerea marcajelor rutiere. Astfel, prin acest proiect, Kaufland marchează un exemplu de succes în regenerarea urbană, contribuind la amenajarea zonei, a străzii, a locurilor de parcare și a locului de joacă special amenajat, aducând beneficii concrete comunității.
Hipermarketul va fi deschis pentru public începând de joi, 17 iulie, și va avea un program de funcționare zilnic, cuprins între orele 07:00-22:30 de luni până sâmbătă, respectiv 07:30-21:00 duminica.
Cu ocazia inaugurării, clienții noului magazin Kaufland din Pitești sunt așteptați cu promoții speciale, la alimente și produse non-alimentare, precum 30% reducere la toată gama de grătare și accesorii pentru grătar și 20% reducere la toate produsele de protecție solară, în limita stocului disponibil. Printre produsele incluse în ofertă se regăsesc: pulpă de porc fără os, la 16,99 lei/kg, preț redus de la 24,99 lei/kg, pulpe de pui „Vreau din România”, la 8,99 lei/kg, preț redus de la 11,49 lei/kg, cultivator de grădină Parkside, pe benzină, 2,5 kW la 699 lei, preț redus de la 1199,99 lei, și multe alte produse.
Hipermarketul oferă o gamă variată de produse, fiind prevăzut cu o vitrină asistată de peste 18 metri pentru produse proaspete, un raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare. La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu un meniu variat de preparate gustoase, gata de savurat: pui rotisat (condimentat sau cu usturoi), pulpe de pui rotisate, crispy și nuggets de pui, cartofi prăjiți, mici, ceafă de porc și Thuringer. Oferta este completată de o selecție de băuturi răcoritoare și diverse sosuri.
Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, magazinul este dotat cu 6 case de marcat standard și 10 case express, de tip self check-out. Totodată, clienții pot utiliza serviciul K-Scan, care le permite să scaneze produsele pe măsură ce le adaugă în coș, urmând să finalizeze plata la casele de marcat de la ieșire.
Noua locație dispune de 233 de locuri de parcare, dintre care 10 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 8 sunt rezervate părinților, iar 3 sunt echipate cu stații pentru încărcarea mașinilor electrice. Pentru cei care aleg transportul alternativ, sunt disponibile și 6 locuri special amenajate pentru biciclete.
Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială proprie, ce oferă acces la o varietate de magazine și servicii precum: cofetăria Laboratorul de Bucurii, Molini (preparate din zona Sibiului), Good2Go (tutun, loto, ziare), MG Phone Case (accesorii GSM), Remediu(produse naturiste), spălătoria self-service Laundromat, farmacia Dr. Max, Clinica de Chei (copiere chei), Hemerama (produse cosmetice), lockere pentru ridicarea coletelor (EasyBox, FanBox, GLS și DPD), stații de plată SelfPay și StartPay. În zona Grill sunt disponibile și automate de cafea Nestlé și Dallmayr.
În parcare va fi amplasată o rulotă Ice and Roll & Cake and Roll, care va oferi în sezonul rece kurtos kalacs, vafe și băuturi calde, iar în sezonul cald – înghețată, deserturi cu înghețată, vafe, bubble tea și alte băuturi răcoritoare.
Totodată, în linie cu angajamentul companiei față de protejarea mediului, noul magazin Kaufland din Pitești integrează și sisteme de colectare separată, precum:
- În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat de reciclare, de tip self-service, prevăzut cu 4 guri de colectare, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din PET, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
- În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
Evenimente speciale pentru inaugurare
Kaufland celebrează deschiderea noului magazin cu o serie de activări speciale:
- 17–18 iulie – Muzică live cu DJ, pentru o atmosferă relaxantă
- 17 iulie – Photobooth și simulator de Formula 1, unde clienții pot trăi emoțiile unei curse
- 18–20 iulie – Activități pentru cei mici: pictură pe față și baloane colorate oferite de animatori
- 25 iulie – Seară de film în aer liber, începând cu ora 21:00, în cadrul Caravanei Cinemobilul. Va fi proiectată animația Inside Out 2 (Întors pe dos 2) – o continuare emoționantă despre autocunoaștere și gestionarea emoțiilor, potrivită pentru toate vârstele.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz