MarComm Stiri

Line Agency & DjSuperStore lansează prima divizie where music meets advertising in Romania

15 mart. 2024 3 min

Line Agency & DjSuperStore lansează prima divizie where music meets advertising in Romania

Reading Time: 3 minute

Line Agency și DjSuperStore, cel mai important furnizor de soluții si echipamente profesionale de Dj-ing își unesc forțele și lansează un practice unic în piață, aflat la confluența dintre advertising, muzică și brand experience. 

Line x DjSuperStore este un unit creativ unic în piață care vine în întâmpinarea sau mai bine zis în completarea modului în care experiențele de brand și pop culture-ul au evoluat în ultimul deceniu.

“În ultimii 10 ani, muzica a devenit tot mai asociată cu un instrument prin care o companie dorește să comunice cu consumatorii. Fie că ne referim la evenimente, festivaluri, sau la produse de conținut alături de artiști, până la experiența pentru echipă, employer branding, team buildings sau petreceri la birou. Cred că în momentul de față piața a ajuns să aibă nevoie de abordarea și experiența noastră punctuală în ceea ce înseamnă comunicarea prin muzică și implementarea de campanii în ceea ce privește entertainmentul”, Robert Graur, fondator DjSuperStore.

Line Agency & DjSuperStore lansează prima divizie where music meets advertising in Romania

“Suntem un practice unic în piață în sensul în care am identificat acest white space mai degrabă la nivel de standard decât de serviciu. Adică, da, foarte multe agenții fac astăzi activări de festival sau intermediază compunerea unor melodii, dacă brandurile o cer, însă noi ne-am propus să ducem acest performance la nivelul următor de excelență. Să trecem pragul de la “încercăm” la “facem lucrurile la nivel de profficiency” aducând la masă 4 resurse care chiar sunt top notch în zonele lor de expertiză – advertising, muzică, arhitectură de eveniment și project management cultural”, a declarat Ruxandra Micșunescu, CEO și Fondator Line Agency.

Nouă divizie este condusă de Ruxandra Micsunescu și Robert Graur, cu o experiență de peste 15 ani în zona de tehnologie de eveniment și experience, dar și talent sourcing.

Partea de brand strategy & creație va fi gestionată de departamentul de creație Line condus de Manuela Gogu – unul dintre cei mai prolifici și premiați creativi pe zona de brand experience din piață.

Iar pentru nevoile de punere în scenă ale experiențelor create, divizia vine și cu o echipa de design specializată în arhitectură de eveniment – cu expertiză în a crea spații care să dicteze un user journey memorabil și “ergonomic” – coordonată de Cezar Necula.

Nouă divizie Line x DjSuperStore va activă într-un spațiu unic în București, un hub muzical care funcționează ca un playground pentru branduri, atunci când doresc să comunice cu pasionații de muzică și cei care activează în entertainment și să creeze împreună experiențe unice – hub-ul DjSuperStore, din Aurel Vlaicu 20.

Serviciile pe care nouă divizie le va furniza acoperă întreg spectrul de nevoi, de la partea de creație, expertiză muzicală, cât și expertiză tehnică, atât în producție muzicală, cât și în producția și arhitectura unor activări speciale (ex. activări ale brandurilor la festivaluri).

Principalele direcții cu care Line X DjSuperStore intră pe piață în 2024 sunt Musical & Content Storytelling (pornind de la creații muzicale originale dezvoltate special pentru branduri până la exploatarea potențialului viral al comunităților deținute de artiști și crearea unor legături autentice ale acestora cu branduri), Events & Special activations (pentru orice tipuri de festivaluri / contexte din industria de entertainment), Talent Sourcing (proiecte speciale de PR, cât și un perfect matchmaking între artiști și branduri / campanii).

Nu în ultimul rând, divizia va aborda și zona de employer branding venind pe piață cu servicii inedite de team building, comunicare internă, experiențe pentru angajați care încorporează elemente de muzică live, Dj-ing și party. 

Conform studiilor, Generația Z a ascultat 500 de miliarde de cântece pe platformele de streaming și 3 miliarde de episoade de podcast, doar în prima jumătate a anului 2023, ceea ce arată o creștere cu 76% față de 2022. Muzica devine astfel o parte și mai importantă a mixului de marketing în 2024 pe care noua divizie Line X DjSuperStore o va integra prin intermediul echipelor de specialiști atât din zona de advertising ATL, Digital, PR, BTL, cât și prin intermediul specialiștilor din zona de producție muzicală, tehnică și Dj.

Line Agency este o agenție de marketing & creație independență, cu capital 100% local, însă aplicând standardele și exigențele companiilor multinaționale. Agenția a fost înființată în 2016 de Ruxandra Micșunescu după experiența câștigată în două dintre marile agenții de rețea din țară, dar și în departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internaționale precum Richemont Group și LVMH Group. De-a lungul timpului, agenția a acumulat un portofoliu extins de clienți, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, YouTube, dar și branduri locale precum Bog’Art, LaDorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.

DjSuperStore este cel mai important provider de echipamente de DJ din România. Atât prin platforma de e.comm djsuperstore.ro, cât și prin show-room-ul din hub-ul din Aurel Vlaicu. Pe lângă comerțul cu echipamentele de DJ și producție muzicală, DjSuperStore este cel mai important provider de rental pentru echipamente de DJ și suport tehnic la cele mai importante evenimente și festivaluri din România, precum Untold, Electric Castle, Neversea și Summer Well. În ultimii 10 ani, DjSuperStore a creat și implementat proiecte dedicate pentru branduri din zona de Banking, F&B, Tobbaco și Telecom.

Array

Articole pe aceeași temă: