Companii

Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România

Reading Time: < 1 minut

Kaufland România lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România. K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România. 

Gama oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Astfel, K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – și până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniță și altele. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse și se află în permanentă extindere, anunță compania, într-un comunicat de presă.

“Rămânem unul dintre cei mai implicați susținători ai producătorilor români. Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre și ne bucurăm să putem susține și în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Rețetele sunt autentice și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Kaufland și exprimă simplitate, onestitate, și mai ales pasiune pentru savoarea produselor românești.

Oana Voinea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

34 de minute ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

5 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

22 de ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

23 de ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

23 de ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

23 de ore ago