Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România

Kaufland lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România

Kaufland România lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România. K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.  Gama oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se

Marketplace online pentru produse românești

Marketplace online pentru produse românești

Dorința de a sprijini micii producători, care nu au acces la piața de desfacere din mediul online și de a încuraja achiziția de produse românești este ideea de business de la care a pornit platforma deprinromania.ro. Dezvoltată de Radcom, firmă cu un capital românesc și funizor de servicii IT pe piața românească de peste 20 de ani, și implementată cu

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Ce esti dispus sa faci pentru produsele romanesti?

Jumatate dintre romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions. Originea romaneasca se numara printre cele mai importante criterii – alaturi de prospetime, gust si varietate –care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit

Danone investeste 10 milioane de lei in noile produse

Danone investeste 10 milioane de lei in noile produse

Danone Romania a anuntat astazi lansarea unui nou pahar de iaurt, ce iese usor in evidenta. Majoritatea brandurilor Danone se vor regasi, incepand cu luna mai in noul pahar de iaurt. Transformarea presupune o investitie de 10 milioane de lei si are la baza modernizarea si implementarea unei tehnologii unice in fabrica Danone din Bucuresti.   “Romania este prima tara din

Mesajul BT: “Investeste romaneste”

Mesajul BT: “Investeste romaneste”

Banca Transilvania vrea sa lanseze 5 produse si campanii noi, sub umbrela Totul pentru IMM si in 2015. Primul pas a fost facut prin promotia din 24 februarie – 10 aprilie, care a constat in gratuitate, timp de 12 luni, pentru noii clienti IMM si discount-uri pentru companiile care lucreaza deja cu BT. Acum, BT lanseaza o oferta destinata IMM-urilor