CSR

Kaufland România investește 7 mil. euro pentru eficientizarea infrastructurii de colectare separată

Reading Time: 2 minute

Kaufland România anunță o investiție de 7 milioane de euro pentru extinderea și eficientizarea infrastructurii de colectare separată pusă la dispoziția clienților. Din această sumă, peste 260.000 euro au fost deja alocați pentru achiziționarea celui mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România, amplasat la magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, din București.

Noul echipament de colectare separată dispune de șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje din PET, aluminiu și sticlă – o capacitate de trei ori mai mare, comparativ cu echipamentele existente. Planurile companiei prevăd instalarea unui container similar și la magazinul Kaufland Apărătorii Patriei.

În perioada următoare, Kaufland își propune să echipeze minimum 35 de magazine cu noi automate, prevăzute cu patru guri de colectare și o capacitate de stocare de 40.000 de ambalaje. Totodată, compania plănuiește să dubleze capacitatea de colectare și stocare a deșeurilor pentru cel puțin alte 35 de magazine.

Încă din anul 2021, clienții pot recicla în oricare unitate Kaufland din țară, contribuția lor fiind recompensată prin discount-uri la cumpărături. Pentru fiecare cinci ambalaje din PET, sticlă sau doze de aluminiu depuse la automatele din parcarea sau incinta magazinului, aceștia primesc un cupon de 10% reducere pentru categoria de produse menționată în revista săptămânală.

Datorită acestui sistem, de la începutul anului 2023, prin automatele din parcările magazinelor Kaufland România, au fost colectate peste 10.000.000 de deșeuri, de către 1.250.000 de clienți.

Investiția Kaufland se aliniază angajamentului companiei de a oferi soluții de colectare și reciclare ușor accesibile clienților săi. În prezent, Kaufland este sigurul retailer din România cu o rețea națională de automate pentru colectarea separată, pregătit pentru implementarea Sistemului de Garanție-Returnare.

Pentru a încuraja și a susține comportamentul consumatorilor de a proteja mediul, anul trecut, Kaufland România a extins infrastructura de colectare în vederea reciclării a produselor de îngrijire personală și a locuinței (plasticul de tip PET, HDPE și LDPE) în toate magazinele din România și din Republica Moldova. Obiectivul companiei este de a deveni cea mai accesibilă și comodă destinație pentru colectarea ambalajelor și de a recompensa comportamentul responsabil. Astfel, la fiecare trei recipiente ale produselor de îngrijire personală și de locuință aduse la instalația sub formă de broscuță din magazine, clienții pot primi câte un cupon cu reduceri de 35% la produsele aflate în campania lunii respective.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

6 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

7 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

7 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

8 ore ago