MarComm

Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online

Reading Time: 2 minute

Kaufland România vine cu un nou concept de campanie cu premii pentru clienții companiei care doresc să petreacă mai mult timp cu familia. Toți clienții care comandă online prin Kaufland Livrează pot câștiga o mașină de familie și un buget de peste 9000 lei pentru personalizarea acesteia.

Până pe 31 iulie 2022, orice client care comandă în valoare de minimum 80 de lei, folosind Glovo sau Tazz by eMAG, intră automat în cursa pentru marele premiu: o mașină de familie customizată, în valoare totală de peste 200.000 lei.

Autoturismul este dotat cu accesorii inedite, pentru toți membrii familiei, precum suport și tablete în tetierele scaunelor, portbagaj extra space montat pe plafon, jante sport 20 inch și altele. Premiul include și un buget de peste 9000 lei pentru personalizarea automobilului, după preferințele sale.

„Vara este despre vacanță, familie și distracție, lucru care a inspirat noua campanie Kaufland. Timpul salvat datorită cumpărăturilor online înseamnă timp în plus petrecut cu cei dragi. Prin toate campaniile Kaufland, ne concentrăm să îmbunătățim calitatea vieții clienților noștri. Este modul nostru de a le mulțumi. Alături de Smiley, le urăm succes tuturor și abia așteptăm să vedem câștigătorul premiului”, a declarat Valer Hancaș, Director de Comunicare și Public Affairs Kaufland România

Când ești pe fugă, Kaufland Livrează!

Clienții Kaufland România au posibilitatea de a face cumpărăturile online, alegând dintr-o selecție de peste 10.000 de produse alimentare și nealimentare. Livrarea rapidă la domiciliu se face cu ajutorul platformelor Glovo și Tazz by eMAG.

Aplicațiile mobile de livrare rapidă la domiciliu Glovo și Tazz by eMAG pot fi descărcate gratuit din AppStore sau Google Play.

Mai multe detalii despre campanie se regăsesc pe site-ul companiei.

Romanita Oprea

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

10 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

12 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

13 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

13 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

13 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

15 ore ago