Companii

KIKO Milano deschide primul magazin din România, în ParkLake

Reading Time: 2 minute

KIKO Milano, parte din Fais Group, deschide primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center. Această inaugurare marchează primul episod din expansiunea companiei pe piața românească.

Ca o dovadă a popularității mărcii și a entuziasmului din jurul sosirii sale, clienții nerăbdători au stat la coadă în afara magazinului încă de dimineața devreme, gata să fie printre primii care experimentează gama largă de produse de machiaj și de îngrijire a pielii KIKO Milano.

Noul magazin KIKO Milano promite să fie un refugiu pentru iubitorii de machiaj, oferind o gamă extinsă de produse de înaltă calitate concepute pentru a inspira creativitatea și exprimarea de sine, la prețuri super accesibile. De la rujuri vibrante la produse esențiale de lux pentru îngrijirea pielii, KIKO Milano se angajează să ofere clienților o experiență de cumpărături de neegalat.

„Ne bucurăm că aducem povestea KIKO Milano și în România și să începem un nou capitol aici. Suntem entuziasmați să oferim clienților noștri din România acces la produsele noastre de înaltă calitate și la experiența unică pe care o oferă brandul nostru. Prin deschiderea acestui magazin, ne dorim să aducem în atenția comunității de beauty din România cele mai noi trenduri în machiaj și produse de îngrijire a pielii, încurajând astfel expresia personală și încrederea în sine.” a spus Goldie Panovlepi, Commercial Director KIKO MILANO, Grecia, Cipru, Bulgaria și România.

Iubitorii de beauty vor avea ocazia să descopere hero products-urile din portofoliul KIKO Milano, incluzând cele mai apreciate produse pentru machiaj, îngrijirea pielii și accesorii indispensabile pentru un look perfect.

KIKO Milano oferă o gamă diversificată de produse, adaptate nevoilor și preferințelor fiecărui client, astfel încât să poată găsi mereu exact ceea ce își doresc pentru a-și exprima frumusețea într-un mod unic și autentic. În plus, vinerea aceasta, primii 100 de clienți vor primi gratuit o mascara Standout Volume Buildable!

Despre KIKO Milano

Marca nr. 1 de machiaj în Italia. Prin gama sa extraordinar de largă și diversificată de produse, KIKO permite fiecăruia să-și exprime propria personalitate cu produse personalizate. O varietate de culori, efecte și senzații care sunt unice pe piață pentru a se potrivi stilului, nuanței pielii, tipului de piele și cerințelor specifice, în fiecare fază a vieții tale.

Identitatea KIKO își are rădăcinile în valorile „Made in Italy” și în lumea capitalei modei, artei și designului. Cercetarea texturilor și culorilor originale este combinată cu cercetarea formulelor de calitate care au performanță garantată, pentru o fuziune perfectă a calității și creativității.

Rezultatul descoperirilor științifice de ultimă oră și al celor mai recente tendințe în modă, KIKO se reînnoiește continuu cu produse mereu fresh și mai apropiate de multiplele idealuri ale frumuseții.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o zi ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago