MarComm

Lavazza și-a extins parteneriatul cu turneul de tenis Roland Garros până în 2025

Reading Time: 3 minute

Lavazza Group, cafeaua oficială Roland-Garros din 2015, își confirmă angajamentul față de lumea sportului și a tenisului prin reînnoirea colaborării cu turneul francez până în 2025.

Franța este o țară strategică pentru companie și reprezintă a doua piață de desfacere pentru grupul din Torino, după Italia. Aici și-a deschis primul birou din străinătate în urmă cu 40 de ani, marcând primul pas într-un proces de expansiune în urma căruia grupul este, în prezent, activ pe toate segmentele de business, cu operațiuni pe 140 de piețe, 9 fabrici în 6 țări și peste 4.000 de parteneri din întreaga lume.

Cu Roland-Garros, compania împărtășește, de asemenea, valori legate atât de lumea sportului, cât și de sustenabilitatea economică, socială și de mediu, de unde și importanța turneului francez de Grand Slam la care Lavazza este partener.

În acest an, Lavazza revine în forță cu 70 de puncte de vânzare, 300 de aparate de cafea și 20 de barmani calificați pentru spectatorii turneului. În plus, două locații dedicate fanilor din Paris – situate la farmacia Publicis de pe Champs Elysées și la chioșcul Roland-Garros de la Opera din Paris – vând diverse produse Lavazza concepute special pentru turneu.

Începând din 2011, Lavazza a devenit cafeaua oficială a evenimentelor de Grand Slam, nu numai la Paris, ci și la Wimbledon și US Open. În plus, pentru a-și spori implicarea în lumea tenisului, Lavazza și-a extins lista de ambasadori de brand, adăugându-l pe jucătorul italian Jannik Sinner, locul 12 în clasamentul mondial.

Din 2020, Lavazza este, de asemenea, Partener Platinum al turneului Nitto ATP Finals 2021-2025, care se desfășoară la Torino. Această colaborare reflectă legătura puternică dintre companie și orașul său „natal”, care datează de la înființarea Lavazza în 1895, marcând invenția primei cafele espresso italiene din istorie.

„Implicarea noastră în lumea sportului reprezintă o oportunitate de dezvoltare strategică pentru Lavazza Group. Parteneriatul cu Roland Garros pe o perioadă de șapte ani este în conformitate cu strategia noastră de expansiune pe plan internațional și ne consolidează prezența pe una dintre cele mai importante piețe pentru noi, oferind tuturor pasionaților de tenis experiența autentică a cafelei italiene în toate formele sale. Suntem încântați să reînnoim parteneriatul de lungă durată cu acest turneu, cu care împărtășim un obiectiv comun: transformarea acestui eveniment de renume internațional într-o experiență unică pentru spectatori.”

Giuseppe Lavazza, vicepreședinte Lavazza Group

Lavazza și sustenabilitatea

Odată cu înființarea Fundației Lavazza în 2004, grupul a început acțiunile de implementare în ceea ce privește angajamentul său față de sustenabilitatea socială, de mediu și economică, care a început prin sprijinirea comunităților producătoare de cafea prin proiecte concrete de care beneficiază acum peste 136.000 de cultivatori de cafea din 20 de țări de pe trei continente.

Aceste programe, puse în aplicare cu sprijinul comunităților locale, au ca scop îmbunătățirea randamentului și a calității cafelei și promovarea atât a spiritului antreprenorial în rândul cultivatorilor, cât și a îmbunătățirii nivelului de trai al acestora, punând accent pe valoarea muncii femeilor și implicând noile generații.

Bornele sustenabilității Lavazza:

  • 100% din energia electrică din surse regenerabile utilizată în fabricile din Italia, Franța, Canada și Marea Britanie
  • 65% din ambalajele grupului sunt deja reciclabile și 95% din deșeurile industriale sunt recuperate
  • credite pentru 830 de mii de tone de carbon achiziționate pentru a compensa emisiile care nu pot fi reduse, iar cinci dintre gamele de produse-cheie ale grupului sunt neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon.
  • 32 de proiecte de dezvoltare durabilă în 20 de țări, cu peste 136.000 de beneficiari prin intermediul Fundației Lavazza

În 2015, Lavazza Group a publicat primul raport de sustenabilitate și a lansat un program de integrare a unei componente de sustenabilitate în operațiunile de afaceri ale companiei, în concordanță cu Agenda 2030 a Organizației Națiunilor Unite, care va fi aprobată în curând, și cu cele 17 obiective de dezvoltare durabilă (ODD) ale acesteia.

În 2022, Lavazza Group a fost din nou una dintre cele 100 de companii cu cea mai bună reputație din lume, conform clasamentului „2022 Global RepTrak„, publicat de The RepTrak Company, specializată în măsurarea reputației corporative, conform opiniei publice. Este a cincea cea mai mare companie italiană și singura companie din Top 100 care activează în segmentul băuturilor.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

9 minute ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

5 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

22 de ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

22 de ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

22 de ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

22 de ore ago