MarComm Digital Publicitate Stiri

Lidl folosește realitatea augmentată în noua colecție Stikeez

14 aug. 2020 < 1 min

Lidl folosește realitatea augmentată în noua colecție Stikeez

Reading Time: < 1 minut

Lidl lansează în magazine, începând cu data de 17 august, noua colecție Stikeez Happy Home. Aceasta cuprinde 24 de figurine și este disponibilă alături de albumul de colecționare.

Cele 24 de figurine sunt inspirate de universul de acasă, de la locatari (băiețelul Lulu și fetița Lili), obiecte uzuale din fiecare gospodărie (electrocasnice – frigiderul Frigurici, ustensile de bucătărie – ceainicul Titi) și până la plante (cactusul Țepeluș, copacul Arborică), animale domestice (câinele Orlando și pisica Coshida) sau accesorii pentru acestea (Cușcuța).

Noutatea cu care vine colecția constă în utilizarea realității augumentate (AR), astfel, fanii Stikeez pot interacționa cu figurinele folosindu-se, pentru prima oară, de un filtru AR pentru Instagram Stories, disponibil începând de luni, 17 august pe pagina de Instagram Lidl România. Acesta ia forma unui joc, având drept personaje figurine din colecție, care ”prind viață” și îi provoacă pe utilizatori să obțină cel mai mare punctaj, prin imitarea expresiilor faciale ale pisicuței Coshida, fierăstrăului Zimțișor, rățuștei Țusca, ceainicului Titi și cactusului Țepeluș.

La cumpărături în valoare de minimum 50 lei sau la achiziționarea oricărui produs din gama BIO, clienții vor primi una dintre cele 24 de figurine Stikeez Happy Home, în limita stocului disponibil. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: