CSR

Lidl România a lansat raportul de sustenabilitate pentru anul 2021

Reading Time: 2 minute

Lidl România a continuat să crească cantitatea de produse românești la raft, să faciliteze exporturile de produse românești spre propriile magazine din Europa și să reducă cantitatea de plastic diin ambalaje

Lidl România continuă să susțină economia locală prin creșterea cantității de produse românești la raft: astfel, volumul de fructe și legume românești achiziționate de retailer a crescut cu peste 8% față de anul financiar anterior, cantitatea totală depășind 129.098 de tone pe parcursul întregului an. Mai mult, retailerul a crescut și numărul de furnizori și producători români de fructe și legume, cu 43% față de anul anterior, dar și numărul de furnizori de produse din România pentru întreg sortimentul Lidl, cu 5% în plus în anul financiar 2021 față de anul precedent. Totodată, Lidl România continuă să sprijine producătorii locali prin facilitatea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl din Europa, în valoare de 65 milioane euro, în 2021. În plus, prin înlocuirea caserolelor pentru peste 70 din produsele din carne proaspătă, de la furnizori români, Lidl a redus cantitatea de plastic folosită cu 200 de tone, iar cea de absorbant cu 49 de tone.

Lidl continuă prezentarea transparentă a măsurilor luate pentru crearea unui viitor mai bun, prin lansarea celui de-al cincilea raport de sustenabilitate, aferent perioadei 1 martie 2021 – 28 februarie 2022. Sub umbrela Responsabili pentru noi fapte pentru un viitor mai bun, documentul include măsuri și acțiuni concrete de sustenabilitate ale companiei, cu evoluții și rezultate măsurabile, și impact real în societate, economie sau mediu.

Raportul este structurat pe cele 4 domenii de responsabilitate Lidl: 1. Resurse2. Lanțul de aprovizionare3. Operațiuni4. Clienți, iar, fiecare măsură, rezultat sau obiectiv de dezvoltare durabilă din raport este o contribuție concretă la crearea unui viitor mai bun și la păstrarea echilibrului între dezvoltarea economică, sprijinul oferit comunităților din care face parte și protejarea mediului. De la investiții în dezvoltarea producătorilor locali, măsuri de reducere a cantității de plastic puse în circulație, de reducere a emisiilor provenite din activitatea de transport, și până la creșterea portofoliului de produse sustenabile sau investiții în dezvoltarea profesională a angajaților, cel de-al cincilea raport de sustenabilitate Lidl România este o radiografie a investițiilor retailerului în dezvoltarea durabilă.

Cel de-al cincilea raport de sustenabilitate, aferent perioadei 1 martie 2021 – 28 februarie 2022, a fost elaborat având la bază metodologia GRI Standards, dezvoltată de organizația Global Reporting Initiative, cel mai cunoscut standard de realizarea a rapoartelor de sustenabilitate. Demersurile înscrise în document sunt în linie cu strategia de dezvoltare a business-ului într-un mod sustenabil și contribuie totodată la atingerea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.

Raportul de sustenabilitate Lidl poate fi consultat aici.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

2 zile ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

3 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

3 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

3 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

3 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

3 zile ago