fbpx
BizRemote Digital MarComm Marketing Stiri

Lidl și Mullen au continuat campaniile de marketing în regim de lucru de la distanță2 min

30/05/2020 2 min read

Lidl și Mullen au continuat campaniile de marketing în regim de lucru de la distanță2 min

Reading Time: 2 minute

BIO cu Tine, cea mai nouă campanie a gamei de produse BIO din portofoliul Lidl, poartă semnătura agenției Mullen, iar protagoniștii primului serial ”bio” online sunt Chef Florin Dumitrescu și soția sa, Cristina, care s-a implicat pentru prima oară într-un astfel de proiect alături de partenerul său.

Seria a ajuns în prezent la episodul cu numărul trei și a fost realizat exclusiv ”de la distanță”. Pe lângă rolul de protagoniști, soții Dumitrescu s-au ocupat de întreg procesul de filmare din locuința proprie, de la montatul camerelor, până la lavaliere și make-up. Episodul a depășit 1 milion de vizualizări într-o săptămână de la lansare și poate fi urmărit aici

”Din datele oferite de către Google, Youtube a câștigat în această perioadă peste un milion de useri, așadar ne-am dorit să ne continuăm campaniile de marketing, ca într-o perioadă normală de lucru, și să oferim conținut relevant prin platformele noastre, serialul Bio cu Tine sau live-urile din perioada de Paște realizate alături de Chef Florin Dumitrescu, fiind doar câteva exemple”, declară Oana Radu, Marketing Director al Lidl România.

Platforma de comunicare BIO cu Tine cuprinde o serie de 12 episoade care vor fi lansate lunar, pe parcursul unui an, însoțite de conținut creat pentru social media.

Fiecare episod este lansat alături de un video extra în care publicul poate afla, pe larg, modul de preparare al rețetei prezentate. Rețeta din cadrul primului episod poate fi găsită aici.

Campania include și un spot TV care spune povestea începutului relației dintre soții Dumitrescu, de la prima întâlnire și până în prezent. Mai mult, în cadrul campaniei vor fi lansate și o serie de materiale online, care vor fi distribuite pe canalele de social media Lidl România și care oferă momente din culisele filmărilor cu Florin și Cristina. Prima astfel de postare poate fi vizualizată pe pagina de Facebook a Cristinei Dumitrescu.

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Kati Szasz (Marketing Project Manager), Raluca Baluță (Digital Marketing Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist).

Mullen: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Delia Mija (Senior Art Director), Ana-Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Radu Rebei (Art Director), Raisa Soare (Copywriter),  Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirică (Senior Account Manager), Anca Duță (Account Manager). 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *