Companii BizRemote by certSIGN

Raluca Nicolaescu, Mastercard România, la Zilele Biz: Cheia pentru a progresa a fost adaptabilitatea

12 nov. 2020 2 min

Raluca Nicolaescu, Mastercard România, la Zilele Biz: Cheia pentru a progresa a fost adaptabilitatea

Reading Time: 2 minute

Anul acesta nu numai că va trebui să reinventăm felul în care comunicăm și felul în care ne adresăm partenerilor și consumatorilor noștri, dar a trebuit să regândim și să reînvățăm cum să lucrăm noi între noi, colegi din cadrul aceleiași echipe, pentru că lucrul la distanță și conectarea este cu totul altfel decât făceam lucrurile până acum, a declarat Raluca Nicolaescu, Head Of Marketing Mastercard România, la Zilele Biz.

Raluca Nicolaescu a prezententat inițiativele Mastercard din acest an, în acest context de adaptare și readaptare rapidă. “Cum definim noi, în puține cuvinte ce este Mastercard, mai ales în partea umanizată a companiei și a brandului. Mastercard s-a poziționat dintotdeauna ca fiind ceva care face posibilă conectarea oamenilor cu oportunități și experience de neprețuit”, a spus Raluca Nicolaescu, la Ziua de Media & Marketing.

Înainte de luna martie, niciunul dintre noi nu s-a gândit că poate exista lockdown, că ceva poate bloca toată lumea. “Cheia pentru a merge mai departe și pentru a progresa a fost în adaptabiliate, în atenția și mai mare pe care a trebuie să o acordăm research-ului și deciziei. A fost anul în care puterea de decizie a contat extrem de mult si viteza cu care a trebuit sa constatăm ceva și apoi să luăm decizii au fost definitorii”, a spus reprezentanta Mastercard.

Când Asociația Dăruiește Viață anunța, în martie, că urma să redirecționeze toate donațiile primite pentru a susține spitalele din țară în lupta pentru combaterea, Mastercard a fost prima companie care s-a alăturat demersului, printr-o contribuție de 100.000 de euro.

Compania s-a alăturat apoi inițiativei #ACUM, dezvoltată de KANE, care a devenit temporar o bucătărie comunitară, cu dublu obiectiv: susținerea personalului medical din prima linie, prin mese calde, livrate zilnic gratuit. Cu sprijinul Mastercard, în calitate de partener principal, KANE a livrat 45.000 de porții de mâncare personalului medical și persoanelor vulnerabile.

De asemenea, Mastercard a colaborat cu stațiile de alimentare OMV Petrom pentru a livra 22.000 de pachete cu alimente cadrelor medicale din cinci spitale din București și Ploiești. Totodată, compania s-a alăturat campaniei Donează pentru linia întâi, realizată de eMAG, Banca Transilvania, Bitdefender și Mobexpert, cu o donație inițială de 500.000 de lei.

O altă inițiativă a fost pentru susținerea industriei ospitalității – “HoReCa Împreună”. “Ne-am implicat foarte tare în susținerea HoReCa și vom continua inițiativa și anul viitor – o sesiune de seminarii prin care am învățat antreprenorii din industrie cum să își reinventeze business-ul în această perioadă. Rata de participare extrem de bună – peste 800 de antreprenori s-au implicat în proiect și le vom oferi suport în continuare”, a spus Raluca Nicolaescu.

Reprezentanta Mastercard spune că brandurile nu ar trebui să facă rabat la partea de calmitate și la partea de promisiune. “Mastercard s-a implicat foarte mult în comunitățile unde a identificat că este nevoie de ajutor. Partea de planuri, de inițiative, cum o creionasem la începutul anului, a fost rescrisă și adaptată din mers”, a arătat Raluca Nicolaescu. Ea a adăugat că anul viitor așa va arăta business as usual – adaptabilitate, capacitatea de înțelegrere, de a reacționa și de a lua decizii extrem de rapid.

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: