Lidl și Mullen au continuat campaniile de marketing în regim de lucru de la distanță
BIO cu Tine, cea mai nouă campanie a gamei de produse BIO din portofoliul Lidl, poartă semnătura agenției Mullen, iar protagoniștii...
BIO cu Tine, cea mai nouă campanie a gamei de produse BIO din portofoliul Lidl, poartă semnătura agenției Mullen, iar protagoniștii...
Trei sferturi dintre români cred că agricultura bio sau ecologică înseamnă produse sănătoase fără aditivi sau chimicale, arată un studiu online...
Producătorul de lactate Olympus a lansat două noi produse din gama ecologică-iaurt si lapte 1Bio3. Noile produse au fost promovate printr-o...
Mega Image a decis sa intre pe segmentul produselor sanatoase. Astfel, retailerul va deschide un concept corner specializat, Equilibrium Health &...
Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi avea la deschiderea magazinului sau, in 2010, numai produse bio exclusiv importate. De atunci incoace, lucrurile...
<p> <strong>Businessurile de nisa sunt in continuare la mare cautare. Piata serviciilor bio s-a extins inclusiv la serviciile de curatenie in...
<p> <strong>Romania isi creste considerabil suprafata cultivata bio si numarul de producatori de profil de la an la an. Si vanzarile...
<p> Cum se raporteaza romanii la ideea de “produs sanatos”? Cat de mult cantareste atributul “sanatos” in alegerea produselor de larg...