Olympus și-a extins gama de lactate bio

Olympus și-a extins gama de lactate bio

Producătorul de lactate Olympus a lansat două noi produse din gama ecologică-iaurt si lapte 1Bio3. Noile produse au fost promovate printr-o campanie ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR. Noile produse au fost prezentate printr-o serie de trei spoturi TV. Două dintre spoturi prezintă laptele 1Bio3 în asociere cu momentele cheie ale zilei pentru copii – dimineața,

Echilibru (mega) sanatos

Echilibru (mega) sanatos

Mega Image a decis sa intre pe segmentul produselor sanatoase. Astfel, retailerul va deschide un concept corner specializat, Equilibrium Health & Wellness, care ofera consumatorilor o gama extinsa de produse alimentare si nealimentare pentru un stil de viata echilibrat, sanatos si cat mai natural. Cu o suprafata de 130 mp, noul concept corner este integrat in magazinul Concept Store Piata

De la importuri la produse bio din Romania

De la importuri la produse bio din Romania

Marius Tudosiei, proprietarul Bacaniei Vechi avea la deschiderea magazinului sau, in 2010, numai produse bio exclusiv importate. De atunci incoace, lucrurile s-au schimbat in bine, iar ponderea produselor bio romanesti a crescut considerabil. “De 3 ani de zile merg prin piata si pledez  despre cum sa mancam sanatos. In 2010 cand am deschis Bacania aveam exclusiv produse din import. Erau

Si curatenia poate fi Bio

Si curatenia poate fi Bio

<p> <strong>Businessurile de nisa sunt in continuare la mare cautare. Piata serviciilor bio s-a extins inclusiv la serviciile de curatenie in spatiile office si rezidentiale, daca e sa ne luam dupa o afacere lansata in 2012 – Bio Cleaning. Potentialul unui astfel de business poate ajunge la cateva sute de mii de euro.</strong></p> <p>  </p> <p> Claudiu Apostol, creator al

BIOROMANIA Bine la productie, rau la consum

BIOROMANIA Bine la productie, rau la consum

<p> <strong>Romania isi creste considerabil suprafata cultivata bio si numarul de producatori de profil de la an la an. Si vanzarile de astfel de produse sunt in crestere, dar consumam de trei ori mai putine produse bio decat media europeana</strong></p> <p>  </p> <p> In fiecare supermarket sau hipermarket gasesti, de ani buni, un raion special dedicat produselor bio. Oamenii vin,

Noul consumator in cautarea produselor sanatoase

Noul consumator in cautarea produselor sanatoase

<p> Cum se raporteaza romanii la ideea de “produs sanatos”? Cat de mult cantareste atributul “sanatos” in alegerea produselor de larg consum? Acesta este un fenomen in crestere in Romania, cu multiple modalitati de exprimare in functie de nivelul de informare, educatie, statusul individului, dupa cum afirma Adina Nica, Consultant Strategie The Network si Fondator Open I Research.</p> <p>  </p>