Antreprenori by eMAG Business Companii Stiri Tech

Litoral, noua normalitate: Aplicație de mobil pentru rezervări de șezlong și comenzi de la bar

20 iun. 2020 2 min

Litoral, noua normalitate: Aplicație de mobil pentru rezervări de șezlong și comenzi de la bar

Reading Time: 2 minute

O companie din Constanța a dezvoltat o soluție online de management al plajei, care facilitează aplicarea condițiilor speciale de siguranță impuse de autorități odată cu deschiderea sezonului estival. Smart Beach conține 3 aplicații mobile disponibile gratuit în App Store și Google Play, destinate celor trei categorii de utilizatori: manageri, ospătari și turiști.

Platforma Smart Beach permite rezervarea șezlongului pe baza numelui și numărului de telefon, atât din aplicația de client, cât și de la recepția plajei. Prin crearea profilului de plajă în dashboard-ul de administrare, administratorii plajelor pot configura structura plajei, gestiona rezervările fiecărei zile cu ajutorul unui calendar grafic și consulta în timp real gradul de ocupare. De asemenea, prin încărcarea meniului barului, aceștia oferă clienților posibilitatea de a comanda online sau apelând ospătarul direct din aplicație.

”Conform estimărilor noastre, eliminarea timpului de așteptare pentru preluarea comenzilor duce la o creștere a vânzărilor de la bar cu cel puțin 30%. De asemenea, Smart Beach își propune să rezolve o mare problemă a administratorilor de plaje, respectiv frauda comisă de angajații care nu înregistrează încasările din închirierea șezlongului și vânzările de la bar”, spune Nicolae Pop, co-fondator Smart Beach.

Dezvoltatorii Smart Beach s-au gândit și la rezolvarea problemei închirierii aceluiași sezlong de mai multe ori pe parcursul unei zile și au integrat în aplicație funcționaliăți de verificare a poziției turistului și un sistem de informare prin push notifications pentru a detecta când acesta părăsește plaja. În funcție de răspunsul primit, sezlongul devine disponibil pentru o nouă închiriere sau rămâne ocupat în sistem.

Proprietarii plajelor pot alege modelul de colaborare cu Smart Beach: rezervarea online a șezlongurilor, comanda la bar direct din aplicație aplicație și/sau comanda prin apelarea ospătarului. Comisionul plătit de plaje este de 10% pentru rezervarea online a sezlongului, 1% pentru din valoarea comenzii online la bar și 0.1 euro pentru apel la ospătar. În primele două săptămâni de la înscrierea în platformă, plajele sunt scutite de plata comisioanelor.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: