Analize

Liudmila Climoc – CEO Orange România

Reading Time: < 1 minut

Chief Executive Officer al Orange Romania de la 1 mai 2016, Liudmila Climoc are o experiență extinsă în domeniul telecomunicațiilor, obținută de-a lungul celor 19 ani petrecuți în această industrie. Și-a început cariera la Orange Moldova, unde a condus numeroase proiecte și lansări comerciale importante. În 2008, Liudmila a fost promovată din poziția de Chief Sales Officer în cea de Chief Executive Officer.

Sub conducerea sa, compania și-a dublat baza de clienți, la peste 2,6 mi­lioane de clienți astăzi, consolidând poziția Orange în Moldova, cu o cotă de piață de 57% din sectorul de mobil. Suporter pasionat al noilor tehnologii de comunicare și o susținătoare constantă a inovației, Liudmila a promovat inovațiile tehnologice în Moldova, unde are în palmares două premiere în industrie – lansarea HD Voice și HD Voice International pentru mobil, înainte ca acestea să fie adoptate la scară largă în restul Europei.

Venită la conducerea Orange România din funcția similară ocupată la Orange Moldova, Liudmila Climoc l-a înlocuit pe Jean-François Fallacher, numit în poziția de CEO al Orange Polonia.

Alex Rădescu

Recent Posts

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

14 minute ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

21 de minute ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani făcut primii pași în carieră, în domeniul PR pentru posturile de televiziune ProTV și Acasă TV.…

42 de minute ago

Peste 800 de seniori beneficiază de acțiuni speciale și de sprijin dedicate Paștelui, prin proiectele Fundației Regale Margareta a României

În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…

46 de minute ago

Cum susține Lidl economia locală

Despre dezvoltarea sortimentului de produse românești și extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, dar și despre planurile Lidl România de a…

o oră ago

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite

Primăvara aduce 40 de noi produse din cinci categorii în portofoliul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi…

o oră ago