Luka Zivkovic este noul Director General al Bonapp
Reading Time: 2 minuteLuka Zivkovic a fost numit în funcția de Director General al Bonapp, acum parte din Munch, aplicația lider în Europa Centrală și de Est dedicată reducerii risipei alimentare.
Cu o experiență solidă în dezvoltare de afaceri și strategie comercială, Luka este stabilit în România din 2016 și preia conducerea companiei de la Diego Roy de Lachaise, care se retrage pentru a se dedica unor inițiative personale.
„Sunt onorat să preiau rolul de Director General al Bonapp. Aplicația noastră a fost întotdeauna despre a produce un impact real. Pe măsură ce ne extindem, sunt hotărât să consolidăm misiunea noastră de sustenabilitate, să dezvoltăm rețeaua de parteneri și să aducem beneficii și mai mari utilizatorilor. În contextul creșterii accelerate a prețurilor la alimente, Bonapp by Munch nu este doar o soluție sustenabilă, ci și un instrument concret pentru protejarea puterii de cumpărare.”
Luka Zivkovic, Director General Bonapp
Fondată în 2021 de antreprenorii francezi Luka Zivkovic, Diego Roy de Lachaise și Grégoire Vigroux, Bonapp s-a impus rapid ca un pionier în lupta împotriva risipei alimentare din România.
La începutul lui 2025, compania a intrat într-un nou capitol din evoluția sa prin fuziunea cu Munch, cea mai importantă aplicație de food-saving din regiune. Această fuziune a reunit poziția dominantă a Bonapp în România cu expertiza tehnologică și extinderea regională a Munch—creând o platformă unică, menită să ofere utilizatorilor o experiență mai bună și mai eficientă.
„Numirea lui Luka reflectă încrederea noastră deplină în el și în întreaga echipă din România. România este una dintre cele mai promițătoare piețe pentru noi și suntem pe deplin angajați în susținerea creșterii ei. Sub conducerea lui Luka, suntem încrezători că suntem pe drumul cel bun.”
Kirill Perepelica, Co-fondator Munch
Astăzi, doar în România, aplicația are peste 500.000 de utilizatori și 2.200 de parteneri înscriși în platformă. Prin intermediul ei, utilizatorii pot accesa oferte de la supermarketuri, restaurante, brutării, cafenele și hoteluri, pentru a cumpăra produse alimentare în surplus sau aproape de data de expirare, cu reduceri de până la 80%. În acest fel, Bonapp ajută la reducerea risipei, dar și la protejarea bugetelor familiilor.
Luka Zivkovic a avut un rol esențial în dezvoltarea Bonapp încă de la lansare. În calitate de Co-fondator și Chief Commercial Officer a condus strategia comercială, dezvoltarea parteneriatelor și a construit și ghidat o echipă performantă de vânzări. Sub conducerea sa, compania a reușit să creeze o rețea solidă de comercianți, având un impact real asupra mediului și economiei locale.
Cu o experiență diversificată în industriile BPO și FMCG, Luka aduce în noul său rol o expertiză operațională valoroasă. Înainte de Bonapp, a ocupat funcții globale în marketing de produs și dezvoltarea vânzărilor în cadrul TELUS Digital.
„Încă din prima zi, Luka a fost forța din spatele creșterii noastre. Numirea sa ca Director General este o evoluție firească a perseverenței, muncii și dedicării sale. Cu Luka la conducere, Bonapp este ideal poziționată pentru a atinge obiectivul nostru în România: o creștere a veniturilor de peste 300% în 2025.”
Grégoire Vigroux, Co-fondator Bonapp
Bonapp by Munch conectează consumatorii cu afaceri locale – inclusiv supermarketuri, restaurante, hoteluri, benzinării și brutării – oferind produse alimentare nevândute la reduceri de până la 80%. Ajutând utilizatorii să economisească și comercianții să reducă pierderile survenite din pricina risipei alimentare, aplicația joacă un rol esențial în promovarea sustenabilității în Europa Centrală și de Est.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz