Editorial

Luptatorii

17 sept. 2012 < 1 min

Luptatorii

Reading Time: < 1 minut

<p> <strong>Sunt cei care nu se dau batuti. Sunt cei care stiu sa-si mobilizeze oamenii  pentru a iesi cu fruntea sus din furtuna economica. Sunt cei care, confruntati cu dificultatile, in loc sa depuna armele si sa astepte “sa se intample ceva”, fac ei ceva pentru a iesi din impas.</strong></p> <p>  </p> <p> Sunt luptatorii din lumea de business din Romania, cei despre care prea putina lume vorbeste, dar despre care noi, la Biz, ne incapatanam sa scriem numar de numar. Antreprenori si manageri care cu fiecare decizie imping lucrurile pe fagasul cel bun, al redresarii, al cresterii, al profitabilitatii. Un exemplu este Flanco, electroretailerul care a profitat de insolventa pentru a reorganiza compania si a reveni pe profit si care acum, sub conducerea unui nou CEO, Violeta Luca, tinteste pe termen mediu pozitia de lider al pietei.</p> <p>  </p> <p> Despre alti luptatori este vorba si in Top 50 cele mai puternice bran duri romanesti, clasament aflat deja la a treia editie. Pe o piata inundata de marci internationale sustinute de bugete pe masura, exista branduri locale care lupta de la egal la egal cu marile nume globale. Aflati din paginile revistei care sunt brandurile romanesti campioane in 2012.</p> <p>  </p> <p> Sunt doar cateva dintre exemplele care trebuie promovate, pentru ca perioadele dificile scot la iveala liderii adevarati si separa oportunistii crescuti odata cu piata de oamenii de business cu viziune. Tocmai de aceea va prezentam povestile acestor luptatori, pentru ca avem nevoie de cat mai multe exemple pozitive intr-o tara mult prea concentrata pe asteptare, platitudine si lucruri negative. Pentru ca succesul vine luptand.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: