fbpx
Business Companii Interviuri Lifestyle

Luxul ca modalitate de viață7 min

22/01/2020 5 min read

Luxul ca modalitate de viață7 min

Reading Time: 5 minute

Industria hotelieră este foarte competitivă. La Seul, am avut ocazia să vedem cum face față acestei concurențe acerbe cel mai cunoscut hotel de lux din Coreea, Shilla Seul, iar Cho Jung Wook, directorul general, a fost gazda perfectă pentru a afla secretele din spatele unei destinații de excepții.

Cho Jung Wook, General Manager The Shilla Seoul

De ce este hotelul Shilla Seul atât de special în industria hotelieră coreeană?

Shilla Seoul este renumit ca fiind cel mai bun hotel din Coreea de Sud. De la deschiderea sa, în 1979, s-a clasat întotdeauna în topul celor mai importante hoteluri din Coreea de Sud. Este singurul hotel din Coreea de Sud care a găzduit cel mai mare număr de lideri străini din diferite țări, inclusiv SUA, China, Rusia și Japonia. Restaurantul coreean La Yeon, din cadrul hotelului, a primit trei stele Michelin din partea celebrului ghid, pentru cea de-a patra oară consecutiv, începând cu 2016, o onoare absolută pentru restaurant. Acesta este lăudat și apreciat de foarte mulți critici și a primit numeroase alte premii prestigioase. Shilla Seoul se străduiește să întruchipeze excelența companiei noastre mamă și aici vă pot cita “Vogue” Coreea de Sud, care a spus că “atunci când Samsung face ceva, este întotdeauna unic”. De asemenea, când oaspeții noștri vorbesc despre hotel, ei spun adesea că “Shilla este diferit” și laudă experiența de neegalat. Fără îndoială, Shilla Seoul este apreciat de clienții din Coreea de Sud și de peste hotare, pentru standardul său de neclintit în sectorul ospitalității.

Prin ce se remarcă serviciile pe care le oferă hotelul?

În prezent, hotelurile pun clienții pe primul loc pentru a asigura cele mai bune servicii și experiență pentru aceștia. Modul în care Shilla Seoul pune în practică acest lucru este de a oferi tuturor oaspeților și clienților un loc în care chiar și micile momente din viața lor de zi cu zi sunt sărbătorite. Scopul nostru este să oferim servicii adaptate în mod specific la fiecare dorință și nevoie a fiecărui oaspete și cred că acesta este un lucru diferit pe care noi îl facem, spre deosebire de competitorii noștri. Ne străduim să oferim servicii avansate, să putem să anticipăm orice nevoie a clienților noștri și astfel să fim cu un pas înaintea dorințelor lor. Ne bazăm pe principiul coreean în care nici un oaspete nu pleacă cu mâna goală; în cazul nostru ne dorim ca fiecare client să plece cu o serie de amintiri la finalul fiecărui sejur.

“În viitor, un număr tot mai mare de hoteluri vor oferi mai mult decât camere și facilități și vor deveni tot mai personalizate.” – Cho Jung Wook, General Manager The Shilla Seoul

Cum vedeți diferențele dintre Shilla și alte hoteluri?

Shilla Seoul se mândrește cu angajații săi, care sunt incredibil de profesioniști, talentați și orientați către detalii. Și, ca să vă dau un exemplu legat de atenția deosebită spre detalii, atunci când servim noodles, personalul nostru calculează timpul necesar pentru fierbere, răcire și servire. În plus, echipa noastră de la restaurant se asigură că preparatul este servit la temperatura ideală, luând în considerare diverși factori, inclusiv temperatura farfuriei și chiar variabile externe precum direcția și puterea vântului din spațiu. Ne preocupăm să oferim clienților noștri servicii minuțios personalizate minuțios, adaptându-le diferitelor gusturi și preferințe, cu idei mici, dar de impact, precum servirea mâncărurilor garnisite cu ardei iute cheongyang clienților cărora le plac supele extra picante. În plus, personalul nostru este, de asemenea, intuitiv și este întotdeauna gata să ofere un sprijin atent oaspeților cu nevoi speciale. Când un hotel are angajați care dețin astfel de cunoștințe și experiență, se diferențiază de alte branduri din industria ospitalității.

Cum vedeți viitorul călătoriilor și al industriei hoteliere?

Călătoria este o dorință pentru majoritatea oamenilor. De-a lungul istoriei îndelungate a călătoriilor, omenirea a călătorit în lung și în lat, din Africa și până în Alaska sau de-a lungul oceanului, până în regiunea Oceaniei. Cu siguranță, aceasta este dovada că oamenii vor continua să călătorească și să exploreze lumea. Omenirea își satisface curiozitatea despre lume prin călătorii și asta a deschis calea pentru forța motrice a avansării societății. Începând cu secolul XXI, omenirea va continua să-și satisfacă curiozitatea prin călătorii în moduri mult mai diverse decât în prezent. Cred că multe alte tipuri de călătorii mai diverse vor deveni tot mai populare, inclusiv gastroturismul, călătoriile solo, călătoriile de lungă durată. Pentru a ține pasul cu tendințele de călătorie atât de diverse, hotelurile trebuie să își diversifice serviciile, procesele și infrastructura în consecință. În viitor, un număr tot mai mare de hoteluri vor oferi mai mult decât camere și facilități și vor deveni tot mai personalizate. Acestea vor dispune de mai multe camere specializate și vor dezvolta facilități și servicii cu scopuri și nevoi specifice diferiților oaspeți. În cele din urmă, cred că aceste schimbări vor fi conforme cu nevoile de călătorie ale societății și vor continua să creeze experiențe pozitive și memorabile în cadrul industriei ospitaliere și a călătoriilor, în general.

Cum vedeți conectarea tehnologiei cu industria din care activați?

Odată cu avansarea AI și a big data, infrastructura IT dedicată industriei hoteliere a făcut, de asemenea, pași mari. Multe hoteluri de afaceri includ dispozitive IT în serviciile hoteliere, dar majoritatea fac acest lucru pur și simplu pentru a reduce costul resurselor umane. O astfel de schimbare pare necesară, cu toate acestea, trebuie să ajustăm direcția acestei schimbări, dacă dorim cu adevărat să păstrăm elementul de lux în serviciile hoteliere. Drept urmare, ne-am propus și am început să folosim tehnologia pentru a ne ajuta să ne conectăm cu oaspeții la un nivel mai emoțional. Haideți să ne referim la un oaspete care ajunge în holul hotelului și se conectează la serviciul Untact, iar cheia camerei unde este cazat este în mod automat încărcată pe smartphone. La scurt timp după, bagajul este transportat în cameră de un robot. Și astfel se ridică o întrebare esențială, în cazul acestor hoteluri, vor mai putea oare oaspeții să se bucure de aceeași senzație de căldură umană pe care o așteaptă atunci când călătoresc? Călătoria este un proces, în care oamenii întâlnesc oameni, au experiențe noi, iar acesta este modul prin care este satisfăcută curiozitatea celui care călătorește. Drept urmare, dacă clienții văd și experimentează tehnologia IT doar ca un mijloc de reducere a costurilor, nu vor putea niciodată să atingă acest nivel de experiență umană. Pentru serviciile hoteliere de lux, serviciile IT trebuie să continue să se dezvolte și să avanseze dacă obiectivul este păstrarea acestui element și a “atingerii” umane. Cred că rolul tehnologiei este de a ajuta hotelurile în transmiterea ospitalității lor, elemente precum salutarea oaspeților, transmiterea unei primiri calde și servicii din inimă. Acest lucru aduce cu adevărat cele mai bune experiențe de călătorie.

————————————————————————————————————————-

Carte de vizită Cho Jung Wook, General Manager The Shilla Seoul

S-a alăturat grupului Shilla în ianuarie 2002, în calitate de lider de echipă pentru strategia de marketing. Trei ani mai târziu, a devenit New Business TF Team Leader (America de Nord), iar în iulie 2007 a fost promovat ca director de marketing al echipei din Seul. După ce a devenit, în decembrie 2011, Sales and Marketing Manager al grupului Shilla, în 2013 a preluat funcția de director general al Shilla Jeju. Din decembrie 2015, este director general și conducător al echipei de management al hotelului Shilla din Seul.

 

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 338 (15 decembrie 2019 – 15 ianuarie 2020). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *