Magia campionilor la Sport Marketing Conference

Sportul inseamna performanta, valoare si fair play. Ce poate fi mai frumos si de impact pentru un brand decat asocierea cu astfel de atribute?

Despre provocarile cu care se confrunta sportivii, modalitatile prin care companiile se pot apropia de sportivi si evenimentele sportive, provocarile unor parteneriate pe termen lung am discutat la Sport Marketing Conference.

Pe parcusul celor doua sesiuni ale conferintei s-a discutat despre performantele si provocarile sportivilor romani, implicarea companiilor din mediul privat in promovarea sportului, functionalitatea vanzarii colective a drepturilor media, importanta sportivilor in calitate de purtatori ai mesajelor de brand, Sportul ca platforma de comunicare pentru un brand,  elementele pe care trebuie sa le aiba in vedere o companie atunci cand se decide sa comunice prin sport.

Evenimentul a reunit sportivi, reprezentanti ai asociatiior sportive si din domeniul marketingului.

Printre speakerii prezenti la Sport Marketing Conference s-au numarat: Catalin Tolontan, Redactor Sef, Gazeta Sporturilor; Camelia Potec, Campioana olimpica la natatie, JO 2004,  Calin Clej, Marketing Manager, PepsiCo; Octavian Morariu, Presedinte, Comitetul Olimpic si Sportiv Roman Alexandru Dedu, Presedintele Ligii Profesioniste de Handbal; Ana Maria Branza, Vicecampioana olimpica scrima, JO 2008; Gigi Loghin, Sports Marketing and eSport Entrepreneur; Tiberiu Mercurian, Konzept Consulting;  Mihail Vartosu, Consultant de Management, Cristian China-Birta (www.chinezu.eu) si Toma Nicolau (tomanicolau.ro)

Sport Marketing Conference a fost un eveniment organizat de Biz si Konzept Consulting.