Magnum și New Age Media au adus Utopia la Cinema City
Reading Time: 3 minuteIndiferent de genul filmului preferat, spectatorii pot să descopere plăcerea dincolo de limite – acesta a fost mesajul campaniei Magnum Utopia, desfășurată în rețeaua Cinema City de către brandul Magnum, în parteneriat cu New Age Media.
Spotul „Utopia”, care anunță lansarea noilor sortimente Double Hazelnut și Double Cherry, a rulat pe marile ecrane din toate cele 29 de cinematografe Cinema City din țară. Mai mult, în opt locații selectate, campania a fost amplificată prin intermediul noilor suporturi digitale – stâlpii LED și rotondele, integrând brandul în atmosfera cinematografică.

În completarea mesajului vizual, în holurile cinematografelor au fost expuse și postere digitale cu mesaje contextuale inspirate din genurile preferate ale publicului:
- „Nu toate poveștile de dragoste ard. Unele… sunt dulci și de neuitat.” – pentru sortimentul Double Hazelnut,
- „Un thriller senzorial cu suspans și tentații imposibil de controlat.” – pentru sortimentul Double Cherry.
Indiferent că își doresc ceva relaxant și dulce sau, dimpotrivă, intens și aventuros – spectatorii pot găsi și una, și alta – atât în fața marelui ecran, cât și la barurile Cinema City, unde Magnum îi așteaptă pentru un răsfăț în timpul filmului.
„Ne bucurăm de fiecare dată când avem ocazia să oferim brandurilor creative și curajoase posibilitatea de a se exprima pe măsura spațiului spectaculos pe care îl oferă cinematograful. Magnum a fost primul partener care a ales să comunice pe rotondă – unul dintre noile suporturi digitale disponibile în rețeaua noastră, iar rezultatul a fost o prezență memorabilă.”, a declarat Raluca Demetriade, Directorul de Vânzări al New Age Media.
Parteneriatul dintre Magnum și New Age Media este rezultatul unei colaborări consolidate în ultimii ani, într-un context în care cinema-ul s-a afirmat tot mai clar ca spațiu relevant de comunicare pentru brandurile care mizează pe creativitate și impact vizual.


“Sunt de părere că am avut în faţă un scenariu de film bine regizat: o colaborare solidă bazată pe comunicare şi autenticitate, spaţiul perfect pentru a pune creativitatea brandului în lumina reflectoarelor, dar şi replici savuroase şi pe măsura aşteptărilor cinefililor. Am spus un “da” cu încredere pentru propunerile venite din partea echipei New Age Media astfel încât să avem o campanie care aduce mereu ceva nou. Pentru noi, succesul nu vine din a relua același scenariu, ci din a da play unor povești proaspete, relevante și cu impact”, a declarat Diana Iordache, Brand Manager Magnum.
Într-un mediu tot mai competitiv, New Age Media încurajează brandurile să exploreze formate creative de comunicare în cinema – un spațiu care nu oferă doar publicitate, ci și experiențe memorabile, care rămân cu adevărat în mintea consumatorilor.
Despre New Age Media
New Age Media este regia de media a rețelei Cinema City, parte a Regal Cineworld Group. Cu un portofoliu de 264 de săli de cinema în 21 de orașe din România și peste 1.000 de săli în Europa Centrală și de Est – în Polonia, România, Ungaria, Bulgaria, Cehia și Slovacia – New Age Media oferă soluții de publicitate integrată în cinema – de la spoturi on-screen, la activări off-screen și proiecte speciale personalizate.
Despre Magnum
Magnum ocupă un loc distinct în categoria de înghețată, fiind recunoscut pentru rafinamentul gustului și experiența oferită consumatorilor. Lansat în 1989, Magnum a redefinit experiența înghețatei premium, oferind consumatorilor momente de răsfăț suprem. Cu un angajament puternic față de inovație, Magnum continuă să inspire și să încânte iubitorii de înghețată din peste 40 de țări.
Echipa care a participat la implementarea proiectului:
Din partea New Age Media: Raluca Demetriade, Director de Vânzări
Din partea Magnum:
Diana Iordache, Brand Manager Magnum
Raluca Sandu, Media Manager
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz