Business

Maiar, alternativa românească pentru Revolut sau PayPal

Reading Time: 2 minute

Startup-ul românesc Elrond a lansat aplicația Maiar, o alternativă considerată mai sigură, privată și eficientă la aplicațiile de plăți existente pe piață, precum Revolut, PayPal sau Google Pay.

Startup-ul sibian a depășit recent evaluarea de 1 miliard de dolari, la mai puțin de 3 ani de la înființare, devenind astfel al doilea Unicorn românesc.

Maiar este o aplicație care servește drept portofel digital și foloseste blockchain-ul Elrond, care este capabil să efectueze peste 100.000 de plăți pe secundă. Aplicația va reinventa astfel felul în care oamenii interacționează cu bani, bunuri, titluri de proprietate sau orice alt transfer de valori.

Disponibilă pe iOS și Android

Peste 200.000 de utilizatori s-au înregistrat pentru a primi acces la varianta de test a Maiar.

Aplicația este disponibilă pentru utilizatorii din întreaga lume pe telefoanele lor iOS și Android. Compania se așteaptă ca în interval de 12 luni de la lansare aplicația să atingă 3 milioane de utilizatori înregistrați.

Beniamin Mincu, CEO Elrond

“Miliarde de oameni trimit mesaje directe către contactele lor pentru ca este ușor, intuitiv și costurile sunt neglijabile. Prin Maiar și Elrond vrem să oferim aceeași experiență și când vine vorba de transferul de bani”, a declarat Beniamin Mincu, CEO Elrond.

Portofel digital

Aplicația de mobil permite oricui să trimită bani contactelor sale. Și mai interesant, oricine își poate înregistra un @herotag – un pseudonim pentru portofelul său digital, pe care îl poate folosi pentru a trimite și primi bani de oriunde în lume, aproape instant și la costuri neglijabile, prin simpla apăsare a unui buton.

Cu inovații cheie precum securitate progresivă și concepte de gamificare construite în jurul celor mai importante functionalități, Maiar oferă experiența nouă pentru internetul banilor.

Lansarea Maiar este parte din campania celor 100 de zile de creștere accelerată, asumată de Elrond Network la începutului lui 2021.

În cadrul campaniei, Elrond a anunțat deja încheierea mai multor parteneriate esențiale pentru dezvoltare, care au fost reflectate în creșterea evaluării monedei eGold și depășirea evaluării de piață de 1 miliard de dolari.

Alex Rădescu

View Comments

Recent Posts

ISRA – Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

ISRA, producător de mobilier de baie și cameră de înaltă calitate, anunță cu mândrie lansarea colecției sale revoluționare pe piața…

o zi ago

MINA anunță Summer Camp, o tabără creativă de vară pentru copii

MINA, Museum of Immersive New Art, a pregătit o nouă experiență de neuitat pentru cei mici. MINA Summer Camp este…

o zi ago

PENNY a deschis primul magazin autonom în București

PENNY a deschis primul magazin autonom în București și astfel duce experiența de cumopărături la un alt nivel. În primul…

o zi ago

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

2 zile ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

2 zile ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

2 zile ago