Mall-ul Promenada își modernizează zona foodcourt și aduce 8 noi restaurante
Reading Time: 3 minuteOdată cu finalizarea primei etape a procesului de reamenajare a zonei de foodcourt, Promenada Mall adaugă pe lista chiriașilor opt nume noi. În plus, trei restaurante se redeschid în spații modernizate, începând cu luna octombrie. Transformarea foodcourt-ului de 1000 de metri pătrați include schimbarea mobilierului și întregului design, care aduce o atmosferă modernă, cu accente minimaliste, materiale naturale și tonuri neutre.
Vizitatorii centrului comercial se pot bucura acum de noi experiențe culinare – de la aromele vibrante ale bucătăriei mexicane, la rețete inedite de burgeri sau preparate japoneze autentice, disponibile la Quickshot by Trickshot, Taco Bell, Hesburger, KO RAMEN și Wendy’s. Cel din urmă se va deschide pe 23 octombrie și le pregătește vizitatorilor o serie de surprize și premii, în cadrul unui spațiu dedicat, numit „Biroul Wendy’s”. Aceștia vor avea ocazia să facă fotografii și să participe la un concurs tematic ce le poate oferi vouchere la produse. În perioada următoare urmează alte inaugurări: Eggspress (21 octombrie), cu opțiuni pentru mic-dejun și gustări rapide; Boiler Coffee (noiembrie), care îi va întâmpina pe clienți cu o gamă variată de cafele de specialitate, într-un spațiu complet reamenajat. Gattini Pasta se va deschide în curând, pregătind celebrele meniuri italiene în stil autentic. În perioada 24 – 26 octombrie, restaurantul le oferă vizitatorilor un discount de 20% la următoarea porție de paste, iar la orice meniu comandat, o băutură din gama Pepsi va fi gratuită.



Tot sub noul concept, au fost redeschise, în spații modernizate, Pep&Pepper și Nikos Greek & Fast, iar în curând urmează și restaurantul vietnamez, Toan’s.
Reinventarea foodcourt-ului Promenada: un concept complet nou
Odată cu reamenajarea foodcourt-ului, Promenada Mall, unul dintre cele mai vizitate spații comerciale din nordul Capitalei, a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare. Lucrările au început în vara acestui an, se desfășoară etapizat și vor fi finalizate în 2026.
Potrivit reprezentanților centrului comercial, foodcourt-ul este cea mai populară zonă de relaxare dintr-un mall, iar reconfigurarea urmărește creșterea confortului, funcționalității și îmbunătățirea esteticii, în acord cu standardele internaționale și misiunea centrului comercial de a oferi experiențe de top.
Designul noului concept este semnat de arhitectul Cristian Corvin, recunoscut pentru proiectele sale premiate în domeniul HoReCa, și combină tonuri naturale, accente urbane și mobilier custom-made, reinterpretând stilul „American Diner” într-o notă modernă și prietenoasă. Conceptul este axat pe sustenabilitate, materiale naturale și pe crearea unui spațiu cald și luminos.
Foodcourt-ul include acum elemente menite să aducă un plus de confort, precum spălătoare de mâini integrate în zona centrală sau canapelele inspirate din stilul restaurantelor americane din anii ’50-’80, reinterpretate într-o manieră contemporană, ce îmbină relaxarea și eleganța.
Zona de foodcourt din Promenada Mall se află la nivelul 2 al centrului comercial, iar programul este zilnic, între orele 10:00 și 22:00. Mai multe informații pot fi găsite pe site-ul centrului comercial, precum și pe paginile sale de Facebook și Instagram.
Cu un mix de branduri de renume internațional și o gamă bogată de restaurante și servicii, Promenada pune la dispoziția clienților o experiență completă de shopping. Având un design modern în linie cu arhitectura urbană din zona de nord a capitalei, Promenada Mall este situat pe Calea Floreasca nr 244-246, Sector 1 București, cu acces facil la mijloacele de transport public, într-una din cele mai moderne zone ale orașului.
Promenada găzduiește peste 150 de magazine, printre care se numără branduri premium precum Coccinelle, Furla, Rituals, LIU JO, GUESS, Musette, Kultho, Bijuteria Teilor, grupuri de renume ca Inditex, cu brandurile Massimo Dutti, Oysho, ZARA, ZARA HOME, Bershka și Stradivarius, Peek & Cloppenburg, Lunet, Murmur și Dualitae în exclusivitate în România, Chic Chic Urban Fashion, Merer, Men’s Cave, Intimissimi, magazine pentru copii, de sport, frumusețe și timp liber. Ofertei de magazine i se adaugă o gamă largă de servicii precum SKKIN-Korean Facial Express, Asian Vitality SPA, The BAR Salon, Salon Yvonne, Floria, Needle Atelier de retuș, ECO CLEAN, Diamond Car Wash, agenția de turism DERTOUR, Flanco și o varietate de servicii bancare.
Terasa verde, de peste 4000 mp este o adevărată oază urbană, care invită vizitatorii la relaxare și oferă modalități variate de petrecere a timpului liber – proiecții de film, spectacole de teatru, concerte în aer liber și alte evenimente dedicate publicului. Clienții au la dispoziție și Clubul de Health & Fitness World Class, ce oferă membrilor acces la facilități și echipamente premium.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz