Good News

Malvensky lansează o colecție de bijuterii pentru cei care vor să salveze vieți

Reading Time: 2 minute

Malvensky, un brand românesc de bijuterii, anunță lansarea proiectului „Malvensky x Inima Copiilor”, o colecție de bijuterii din aur cu diamante cu care sprijină Asociația Inima Copiilor în misiunea sa de a extinde Secția de Cardiologie a Spitalului Marie Curie din București

Astfel, Malvensky vă invită să descoperiți colecția de bijuterii „Inima Copiilor”, adresată tuturor celor care doresc să se implice în salvarea inimilor celor mici. Cu o semnificație profundă, fiecare piesă din aur cu diamante, în formă de inimă, răspândește iubire și contribuie la schimbarea sau chiar salvarea unor vieți.

Cu această colecție, Malvensky sprijină Asociația Inima Copiilor în misiunea sa de a extinde Secția de Cardiochirurgie de la Spitalul pentru Copii Marie Curie din București. Malvensky va dona o parte din profitul obținut din vânzarea bijuteriilor „Inima Copiilor” către Asociația Inima Copiilor pentru a contribui la finalizarea proiectului de extindere a Secției de Cardiochirurgie.

„Inima copiilor”, colecția de bijuterii din aur cu diamante, cuprinde brățări, cercei, coliere, pandantive, în formă de inimă, realizate cu grijă și dedicare. Fiecare bijuterie spune o poveste și este însoțită de o descriere detaliată a modului în care contribuie la ajutorarea copiilor cu probleme cardiace.

În fiecare an, 1.500 de copii sunt pe lista celor care au nevoie de operații pe inimă. La Spitalul Marie Curie, Secția de Cardiochirurgie poate asigura anual aproximativ 200 de operații pentru cei mici, iar pentru a-şi dubla capacitatea, e nevoie de extinderea Secţiei de Cardiochirurgie a spitalului.

„Ceea ce noi creăm este autentic, tradițional, de durată. Fiecare piesă vorbește din inimă despre amprenta emoțională a oamenilor, devenind un obiect prețios, apreciat pentru semnificația sa personală. Prin fiecare bijuterie din colecția Inima Copiilor aducem un strop de speranță și sprijin în viețile celor aflați în nevoie. Suntem bucuroși să colaborăm cu Asociația Inima Copiilor și să contribuim la construirea unui viitor pentru acești copii. Echipa Malvensky este foarte atașată de acest proiect de responsabilitate socială şi mândră să-şi exprime angajamentul față de comunitate, din dorința de a avea un impact pozitiv în viețile copiilor vulnerabili. Pentru că o inimă mare poate salva mai multe inimi mici”

Malvina Cservenschi, fondatoarea şi designerul brand-ului Malvensky.

„Noi credem din toată inima că România își poate trata copiii care vin pe lume cu malformații cardiace! Încă din 2006, luptăm pentru ca acești copii să primească ce este al lor prin naștere: dreptul la șanse reale să se facă bine și să se facă mari. Am primit cu emoție inițiativa echipei Malvensky de a avea o colecție de bijuterii dedicată cauzei noastre. Mulțumim pentru deschiderea și pentru energia cu care vă alăturați proiectului nostru de extindere a Secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie!”, a adăugat Alexandru Popa, președintele Asociației Inima Copiilor.

Malvensky vă îndeamnă să vă alăturați acestui proiect și să purtați bijuteriile din colecția„Inima Copiilor”. Fiecare achiziție nu numai că aduce o bucurie personală, ci și susține o cauză nobilă, oferind speranță și ajutor celor care au nevoie.

Cum mai puteți contribui la finanțarea extinderii Secției de Chirurgie a Spitalului Marie Curie

Donați 2 Euro lunar, prin SMS la numărul 8844, trimițând textul „LOVE”. Sau puteți redirecționa 3,5% din impozitul pe venit către această cauză până pe 25 mai.

Pentru mai multe informații și pentru a face donații, vizitați site-ul Asociației Inima Copiilor.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

9 ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

10 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

11 ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

11 ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

12 ore ago

Marș de motociclete în București, sâmbătă. Traficul va fi afectat

Brigada Rutieră anunță că, sâmbătă, 11 mai, între orele 12,30 şi 14,00, se va organiza un marș pe motociclete și…

12 ore ago