Companii Stiri

MAM Bricolaj pregătește deschiderea unui nou magazin în Brașov

23 iul. 2021 2 min

MAM Bricolaj pregătește deschiderea unui nou magazin în Brașov

Reading Time: 2 minute

MAM Bricolaj, companie românească din industria de bricolaj, anunță deschiderea unui nou magazin în Brașov, care își așteaptă clienții din luna octombrie, cu un portofoliu de mii de produse.  

MAM Bricolaj Brașov este primul magazin deschis de companie în afara Capitalei și este primul pas din strategia de a se extinde în țară. Totodată, este al doilea magazin inaugurat în 2021, după cel din Prelungirea Ghencea.

Magazinul MAM Bricolaj Brașov va fi situat în zona comercială Bartolomeu și va oferi 20 de locuri de muncă, iar posturile disponibile sunt de consilieri de vânzări, merchandiseri și gestionari. Oferta de produse rămâne aceeași precum în magazinele din București. Mai exact, este specializată pe accesorii și materiale pentru mobilier, dar și conexe. În portofoliul de produse se regăsesc accesorii de bucătărie, dressing, panouri din pal melaminat și MDF, blaturi de bucătărie, balamale, organe de asamblare, scule, electrice, adezivi și profile de aluminiu.

Estimarea MAM Bricolaj este că noul magazin din Brașov va ajunge lunar la vânzări de aproximativ 500.000 lei. În ceea ce privește atingerea pragului de breakeven, compania se așteaptă să se întâmple acest lucru după primul an de activitate. Însă, datorită zonei cu un trafic ridicat de clienți, se așteaptă ca în Brașov să îl atingă mult mai repede. 

„Decizia de a deschide un nou magazin MAM Bricolaj a venit ca un răspuns firesc în urma succesului din ultimul timp și a interesului tot mai crescut pentru produse de calitate. Totodată, ne-am propus să ajungem în cât mai multe orașe din țară și să le fim alături românilor în proiectele lor prin consultanță de cea mai bună calitate și un portofoliu cuprinzător pentru a-și asigura un confort potrivit stilului lor de viață. Am ales orașul Brașov ca locație datorită fluxului crescut de clienți, dar și din punct de vedere al dezvoltării acestuia”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAM Bricolaj.

În prima jumătate a anului 2021, MAM Bricolaj a avut peste 148.000 de tranzacții, în creștere cu 27% față de 2020. Cele mai populare categorii de produse sunt cele de organizare în bucătărie și dressing, sistemele de uși glisante și saltelele.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: