Management Stiri

Manager nou in Telekom

4 mart. 2015 < 1 min

Manager nou in Telekom

Reading Time: < 1 minut

Andrei Popovici s-a alaturat grupului de companii Telekom Romania in calitate de Director Executiv Procese Clienti (Chief Customer Process Officer).

Din aceasta pozitie, nou creata in cadrul companiei, va fi responsabil cu monitorizarea si optimizarea utilizarii retelei si cu cresterea veniturilor; de asemenea, el va asigura coordonarea vanzarilor pentru segmentul rezidential, a operatiunilor si a capabilitatilor infrastructurii pentru a sustine dezvoltarea organizatiei si a rezultatelor acesteia. 

 Andrei Popovici are o experienta semnificativa atat in zona operationala, cat si in cea a proceselor de vanzare, obtinuta ca partener asociat al McKinsey & Company, cat si ca director general adjunct al BRCI. Anterior, in calitate de membru al Directoratului BRCI, el a fost responsabil de diviziile de operatiuni, IT si transformare ale bancii. La McKinsey & Company, intre anii 2003-2012, s-a concentrat asupra unor ample programe de transformare in sectoarele telecom si financiar. Acestea au avut ca rezultat, in organizatiile respective, imbunatatiri semnificative ale performantei; printre aceste proiecte se numara doua initiative majore de transformare din cadrul Telekom Romania Communications (fost Romtelecom), care au vizat transformarea operatiunilor privind reteaua, procesele de afaceri operationale si comerciale ale companiei.

Andrei Popovici are o formatie tehnica, detinand un doctorat de la ETH Zurich si o diploma de informatician de la T.U. Darmstadt, Germania.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: