Companii Stiri

Manifest al autenticității marca 7Up

29 sept. 2016 < 1 min

Manifest al autenticității marca 7Up

Reading Time: < 1 minut

Originalitatea este un cuvânt foarte greu de definit” (Mihnea), dar „persoanele și oamenii care își urmăresc visul, care își ascultă, în primul și în primul rând, glasul inimii” (Maurice) sunt cei care definesc autenticul. „A face ceva diferit chiar nu e un lucru ușor, este chiar o responsabilitate foarte mare” (Alexia) și „este nevoie de o doză de curaj” (Barna) „să fii tu însuți” (Mihnea). Așa s-au completat creativii provocați de 7Up în discursul despre originalitate, despre ce înseamnă să-ți urmezi cu încredere pasiunea și să depășești obstacolele cu o atitudine relaxată.

Mihnea Ghilduș, designer de produs și fondator Dizainăr, Fashion editorul Maurice Munteanu, Artista Alexia Țalavutis și originalii, pe care aceștia au ales să-i susțină în campania 7Up Vintage, Ana Bănică, creatoarea brandului Cai Verzi pe Pereți, Mădălina Rădulea, figura din spatele Madeleine Artisan Jeweler și regizorul Barna Nemethi, au acceptat să povestească liber despre alegerea lor de a fi altfel.

Toți șase și-au urmat neîncetat pasiunea, reușind mereu să rămână fideli propriilor vise, susținând și încurajând, la rândul lor, talentele aflate la început de drum care vor forma următoarea generație de creativi.

 7Up vrea să încurajeze oamenii să-și prețuiască și să-și definească originalitatea după propriile reguli.

Mai multe informaţii despre cum au reuşit  artiştii să facă lucrurile așa cum simt și să nu se lase intimidați de norme sau convenții, pe noul website www.my7up.ro.

Foto: Mihnea Ghilduș

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: