Antreprenori Management

Manifest pentru evenimente de valoare

2 dec. 2015 2 min

Manifest pentru evenimente de valoare

Reading Time: 2 minute

Editia din acest an a Zilelor Biz a fost un manifest pentru prezentari de valoare care sa evidentieze profesionistii anului.

Timp de cinci zile, conferinta a reunit lideri si nume mari din businessul romanesc, dar si speakeri internationali, care au prezentat noul mod in care se fac afacerile, cu focus pe valoare si implementare.

Invitatii au vorbit in egala masura despre esec si succes, despre munca asidua din spatele unui proiect reusit si despre rolul fundamental pe care il au ideile in business, dar si despre procesul de decizie si implementare. Mai mult, au oferit solutii provocarilor din contextul actual, marcat de evolutiile tehnologice. O mare reusita a acestei editii a fost audienta conferintei, care a reunit profesionistii din piata, a impus in fiecare zi un ritm puternic prezentarilor si a solicitat vorbitorii cu intrebari si comentarii pline de substanta.

Marta Usurelu a salutat valoarea prezentarilor si a mentionat ca “echipa Biz a adus pe scena oameni si companii care au inteles ca cel mai bun «company profile» este reprezentat de activitatea si reusitele echipei si m-am bucurat sa vad ca in acest spirit s-au prezentat proiecte, afaceri si idei care au atras multe aplauze si aprecieri pozitive. Exista speranta! Acesta este mesajul clar pe care evenimentul l-a transmis, iar invitatii nostri vor fi multa vreme, de acum inainte, in atentia lumii de business. Convinsa ca i-am ales pe cei mai buni dintre cei buni, vreau sa multumesc fiecaruia in parte pentru prezenta, asa cum vreau sa le multumesc si celor din audienta care au venit cu trenul, cu masina sau avionul, din intreaga tara, pentru a fi alaturi de noi, dar si celor care si-au luat concediu si au fost prezenti in fiecare zi la Zilele Biz”.

Cu siguranta aceasta a 14-a editie a conferintei nu se putea bucura de succesul inregistrat fara sprijinul partenerilor. Sa ai curajul sa spui lucrurilor pe nume, sa iesi din zona de confort si sa renunti la limbajul corporatist, dar mai ales sa te impui ca un creator de continut este o mare calitate care s-a eviden­tiat in acest an din partea partenerilor. Multumim pentru o editie fara egal partenerilor: UniCredit Bank, Vodafone, FAN Courier, Telekom, Alpha Bank, McCann Bucharest, HTC, Philip Morris Trading, Sameday Courier, Kyocera, Immofinanz, Genpact, Canon, BRD, Rompetrol, BCR, Orange, Avon, Staropramen, GMP Group si Tassimo.

Pentru Ziua de Antreprenoriat vezi prezentarile speakerilor aici si video aici.
Pentru Ziua de Inovatie vezi prezentarile speakerilor aici si video aici.
Pentru Ziua de Management vezi prezentarile speakerilor aici si video aici.
Pentru Ziua de CSR vezi prezentarile speakerilor aici.
Pentru Ziua de Media & Marketing vezi prezentarile speakerilor aici si video aici.

Foto: Vali Mirea

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: