Comunicarea de brand continuă și în pandemie
Saatchi&Saatchi + The Geeks au continuat seria ”Eduard, fermier urban”, cu trei episoade de pandemie. Producția s-a desfășurat integral pe ZOOM, a...
Saatchi&Saatchi + The Geeks au continuat seria ”Eduard, fermier urban”, cu trei episoade de pandemie. Producția s-a desfășurat integral pe ZOOM, a...
Zizin se lansează cu o nouă imagine de brand și o repoziționare, comunicate printr-o campanie integrată. Elementele cheie care definesc noua...
Cătălin Găitănaru preia poziția de CEO al Mindshare, deținută pe parcursul ultimilor trei ani de Clara Berindean. El are o...
Lidl și Mullen România au lansat prima campanie realizată în regim de lucru la distanță pentru brandul de înghețată Gelatelli, plecând...
Pe timp de criză, cum este cea pe care o traversăm cu toții acum, una dintre recomandările pe care specialiștii o...
Tinere student sau junior din marcom, contextul actual oricât de dificil ar fi, nu ar trebui să reprezinte o piedică în...
În primele trei luni ale acestui an, veniturile nete ale Central European Media Enterprises, grupul de media care deține Pro TV,...
În plină criză Covid-19, într-un moment în care multe afaceri întâmpină provocări serioase, echipa Evensys a lansat primul portal de marketing,...
Kantar continuă să analizeze comportamentul consumatorilor din peste 50 de țări ale lumii, inclusiv România, și vine cu câteva recomandări pentru...
Într-un studiu realizat recent de Kantar, au fost retestate 10 reclame din mai multe categorii și din mai multe țări în...
”Re:start the Future” este tema noii ediții a festivalului Golden Drum și acesta nu a fost anulat sau amânt ca în...
Cei care se gândesc să pună frână acțiunilor de promovare își pot găsi în aceste momente mai multe justificări, printre care:...
Covid-19 a adus cu sine o provocare umanitară fără precedent, ce afectează nu doar economii, lanțuri de distribuții, forța de muncă,...
Organizatorii Cannes Lions au anunțat azi că ediția de anul acesta a festivalului a fost anulată, nu va mai avea loc...