Publicis si Dacia, de cinci ani la Gaudeamus

Publicis si Dacia, de cinci ani la Gaudeamus

<p> Anul acesta este cea de-a cincea editie consecutiva cand Publicis Romania comunica participarea Dacia la Gaudeamus, cel mai mare targ international de carte din Romania.</p> <p>  </p> <p> Intre Dacia si Gaudeamus exista un parteneriat de 8 ani. Campania

Digitalul a murit! Traiasca digitalul!

Digitalul a murit! Traiasca digitalul!

<p> Cristian Pantazi, Managing Director, Kaleidoscope Proximity, spera ca digitalul sa nu mai fie considerat un mediu, ci sa fie natural, integrat in viata de zi cu zi.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Sper sa vad ca agentiile de PR au scapat de ciocane

Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti, isi doreste ca succesul unei idei sa nu mai fie masurat dupa dimensiunea sau numarul articolelor, ci mai degraba dupa ambitie, provocare si impact asupra perceptiilor. Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de

Festivalurile de creativitate misca lucrurile inainte!

Festivalurile de creativitate misca lucrurile inainte!

<p> Om de strategie media, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media, cauta in lucrarile pe care le va juriza la ADC*RO Awards valoarea sensului pe care-l capata in relatia dintre produse si consumatori.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani

Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani

<p> <strong>Biz si Ipsos Research au lansat “Top 50 cele mai inovatoare branduri, in perceptia consumatorilor romani”. </strong>Potrivit acestui studiu, brandurile aflate in fruntea clasamentului sunt <strong>Google, Microsoft, Sony, BMW, Nokia, Yahoo, Samsung, Mercedes, Nike </strong>si<strong>LG.</strong></p> <p>  </p> <p> “<strong>Cele

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

O competitie locala poate insemna iesirea din starea de confort

<p> Bogdan Prajisteanu, ex-Managing Director al MEC Romania, jurizeaza in cadrul ADC*RO Awards la categoria Media.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> O competitie locala respectata care sa

Johan Ohlson paraseste Saatchi& Saatchi Romania

Johan Ohlson paraseste Saatchi& Saatchi Romania

<p> La aproape doi ani de la venirea in Romania, <a href=”http://www.linkedin.com/pub/johan-h-ohlson/3/35b/593″>Johan Ohlson</a> isi incheie mandatul de director de creatie al Saatchi & Saatchi si se dedica unor proiecte de freelancing.</p> <p>  </p> <p> "Cred ca Romania are un potential

Un festival local ajuta orgoliile locale

Un festival local ajuta orgoliile locale

<p> Bogdan Moraru, Creative Director la Draft FCB, se asteapta sa jurizeze la <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a> lucrari istete, care sa deschida orizonturi de calibru international.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie locala care sa

Relevanta creativa

Relevanta creativa

<p> Bogdan Kisescu, fondator si owner, Men in Black, este de parere ca nu ingredientele conteaza, ci relevanta. Mai ales relevanta creativa.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie locala care sa premieze creativitatea?</strong></p> <p> Pentru

Creativitatea, ca valoare adaugata

Creativitatea, ca valoare adaugata

<p> Creativitate, eficienta si inovatie sunt indicatorii pe care Claudia Mihalascu, Business Unit Director, Ogilvy Public Relations Bucharest, cauta sa-i regaseasca in lucrarile aflate in cursa pentru premiile ADC*RO de anul acesta.  </p> <p>  </p> <p> Foto: Claudia Mihalascu, Business