MarComm Publicitate Stiri

Mars Central Europe lansează în România o nouă campanie a brandului ORBIT

25 mai 2021 2 min

Mars Central Europe lansează în România o nouă campanie a brandului ORBIT

Reading Time: 2 minute

Mars CE lansează în România, urmare a succesului înregistrat în Marea Britanie, o nouă campanie a brandului ORBIT®, Recapătă-ți Mojo-ul, care promovează restabilirea încrederii și încurajarea întâlnirilor cu ceilalți, odată cu reluarea plăcerii de a mesteca gumă pentru o senzație de prospețime în orice împrejurare. Gândită pentru a încuraja oamenii să își recapete Mojo-ul, după lunga perioadă de izolare socială, această nouă campanie comunică acest mesaj cheie într-un mod amuzant și exagerat.

“Suntem încântați să lansăm noua reclamă TV ORBIT® și în România, după succesul pe care l-a avut în Marea Britanie. Reclama transmite un mesaj optimist, după o perioadă de izolare și aduce multe zâmbete, dramatizând emoția reîntoarcerii, în siguranță, la normalitate”, a declarat Emma Hompot, Portfolio Manager Mars CE.

Cu toții așteptăm revenirea la normalitate, iar ORBIT®, prin noua reclamă – „Pentru când va veni momentul”, ilustrează o versiune exagerată a atmosferei de la finalul perioadei de izolare socială, o abordare lejeră a realității, cu o energie regăsită de toți în jurul rutinei de zi cu zi, așa cum arăta ea înainte de pandemie. Bucuria și entuziasmul pentru o viață fără izolare socială este reprezentată printr-o serie de scenarii – de la efemeritatea conferințelor video, la săruturi pasionale în public și reluarea muncii de la birou. Un bărbat cu un pachet de hârtie igienică în mână, o mamă obosită încercând să lucreze de acasă și o fată care se ridică de sub un teanc de cutii de pizza – toate aceste scenarii demonstrează modul în care guma de mestecat ORBIT® poate remonta starea de spirit a oamenilor în orice context dificil.

Creată de Energy BBDO, reclama este parte din campania ORBIT® Recapătă-ți mojo-ul și încurajează oamenii să redevină încrezători și să se bucure de un 2021 mai energic, după un 2020 apăsător. 

Josh Gross și Pedro Pérez, Co-Chief Creative Officers în cadrul Energy BBDO au declarat:

“Când va fi momentul potrivit, nu vom ieși din casă în liniște pentru a ne lua ziarul și a merge la birou fluierând. Nu. Ne vom întoarce în forță și vom ajuta lumea să își recapete mojo-ul! Cu fiecare pachet de ORBIT®.”

Mars a intrat pe piața din România în 1994. Din 2016, filiala din România este organizată sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include și piețele din Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu 540 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în trei categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane), food (orez și sosuri) și hrană pentru animale. Mai mult, Mars operează în regiune două dintre cele mai mari fabrici ale sale în aceste segmente, incluzând o fabrică în Csongrád-Bokros Ungaria, care produce mâncare uscată și recompense pentru animale și, de asemenea, o facilitate de producție pentru dulciuri fără ciocolată care include și centrul de dezvoltare pentru dulciuri din Poříčí nad Sázavou din Republica Cehă.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: