Companii Stiri

Alianta in industria hoteliera

22 dec. 2014 2 min

Alianta in industria hoteliera

Reading Time: 2 minute

Accor si Huazhu Hotels Group, cunoscut si sub numele de China Lodging Group, incheie un parteneriat strategic in China ce pune bazele unui lant hotelier gigant, ce va fi alcatuit din peste 2.000 de hoteluri.

foto: Dreamstime

„Aceasta colaborare combina punctele forte ale brandului global Accor cu ospitalitatea unui lider pe piata hoteliera din China”, a declarat Sebastien Bazin, presedinte si CEO al Accor.

Ji Qi, fondatorul Huazhu, Chairman si CEO, spune ca aceasta colaborare este o alianta fara precedent in industria hoteliera mondiala.

Parteneriatul va accelera expansiunea ambelor grupuri in China, una dintre cele mai mari piete care a cunoscut cea mai rapida crestere a turismului intern si lider al turismului extern la nivel mondial.

Impreuna, grupurile cumuleaza un plan de dezvoltare ce vizeaza peste 500 de hoteluri noi in regiune, iar acest parteneriat va accelera expansiunea brandurilor Accor in China.

Grupul Huazhu are portofoliu de peste1.900 de hoteluri. In 2013 a fost desemnat cel de-al 13-lea cel mai mare grup hotelier la nivel global. Brandurile hoteliere Huazhu acopera intreg spectrul pietei, de la segmentul Upscale (Joya, Manxin), pana la Midscale (Hotelurile JI si Starway) si Economy (Hanting, Elan si Hi Inn).

Accor detine in prezent 144 de hoteluri in China, fiind prezent pe aceasta piata de mai bine de trei decenii, si este lider pe piata hoteliera din Europa, America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, precum si in Australasia.

Tranzactia presupune integrarea platformelor Accor Economy si Midscale din China ca parte a grupului hotelier Huazhu. Conform acordului, Huazhu devine master-francizat exclusiv pe unitatile operationale si cele in curs de dezvoltare ale Accor in China continentala, Mongolia si Taiwan pentru clasa economy (Ibis, Styles Ibis) si segmentele midscale (Novotel si Mercure), precum si pentru brandul de lux Grand Mercure.

Accor va continua sa detina drepturile de proprietate si dezvoltare pentru toate celelalte branduri de lux si Upscale din China, inclusiv Sofitel, Pullman, MGallery si The Sebel. Huazhu va deveni actionar minoritar pe segmentul de lux si Upscale al Accor in China (10%) si va sprijini proiectele viitoare ale Accor pe aceasta piata.

Toate hotelurile Accor din China isi vor pastra identitatea si particularitatile.

Conform acordului, Accor va detine o participatie de 10% in Huazhu si un loc in consiliul director.

Huazhu intentioneaza sa deschida in urmatorii cinci ani 350-400 de hoteluri noi, branduri ale Accor.

Accor este atat operator hotelier si francizor (HotelServices), cat si proprietar si investitor (HotelInvest. Cu mai mult de 3.700 de hoteluri si 470.000 camere, 170.000 de angajati, in 92 de tari, grupul acopera toate segmentele hoteliere: luxury-upscale prin marcile Sofitel, Pullman, MGallery si Grand Mercure, midscale prin Novotel, Suite Novotel, Mercure si Adagio si economy prin ibis, ibis Styles, ibis budget si hotelF1.

Fondat in 2005, de catre omul de afaceri Ji Qi, Huazhu Hotels Group a fost cotat cel de-al 13-lea grup hotelier si listat in Top 100 cele mai valoroase branduri chineze in 2014. Lantul hotelier are peste 40.000 de angajati la nivel national. Pe 26 martie 2010 grupul a fost listat pe piata NASDAQ (NASDAQ:HTHT). In prezent, Huazhu opereaza prin intermediul a 7 branduri: Joya Hotel, Manxin Hotels & Resorts, Ji Hotel, Starway Hotel, HanTing Hotel, Elan Hotel si Hi Inn. Pe 30 septembrie 2014 Huazhu opera in peste 280 de orase din China cu 1849 de hoteluri si 197,672 de camere.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: