Beko, Whirlpool și Hotpoint – trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
Reading Time: 3 minuteMcCann anunță o victorie semnificativă în ceea ce privește portofoliul de clienți, adăugând brandurile globale de electrocasnice Beko, Whirlpool și Hotpoint în portofoliul său, gestionat de biroul McCann Worldgroup din București.
Compania de electrocasnice revine la agenție după doi ani, cu un plan ambițios și clar: remodelarea construcției de brand printr-o transformare completă alimentată de Inteligența Artificială (AI). Decizia a fost rezultatul unui pitch competitiv care a durat șase luni. McCann a venit cu o soluție automatizată și un model ce a integrat Inteligenta Artificiala în toate etapele, de la strategie și dezvoltare creativă, la generat de film și optimizare.
„Nu a fost un pitch tradițional – a fost o căutare a unui partener care să poată îmbina viziunea strategică, excelența creativă și capabilitățile de vârf în domeniul AI,” a declarat Müge Gök Çakırtaş, Director Executiv de Management Global al Brandului la Beko. „McCann a demonstrat o înțelegere clară a viziunii noastre și o abilitate convingătoare de a o traduce în rezultate concrete. Suntem entuziasmați să vedem cum această colaborare va duce la idei inovatoare și conexiuni durabile cu consumatorii noștri la nivel global.”

Cătălin Dobre, Co-CEO și Chief Creative Officer, McCann Worldgroup România, Director Creativ Regional McCann CEE, a declarat:
“Pe parcursul pitch-ului, am demonstrat cum AI-ul poate fi integrat în întreg procesul, de la planificarea strategică până la producția aproape finală a materialelor video – cu exemple concrete despre ce poate face AI-ul pentru branduri, nu doar teorie. McCann WG România are o tradiție ca hub de inovație, iar acest nou parteneriat global ne va permite să ne combinăm mentalitatea de challengeri cu puterea AI. Suntem bucuroși că ne întărim poziționarea de agenție local – globală – și ne pregătim să implementăm soluții inovatoare de AI și pentru mulți din clienții noștri locali”.

“În momentul în care brieful a ajuns în agenție, am simțit că este cea mai mare oportunitate pentru noi. Și nu doar pentru că, un partener cu care am lucrat timp de 8 ani, revine la noi, ci pentru că ne-a pus pe masă o provocare nouă și șansa de a pilota un model de agenție din viitor. Am avut șansa de ne valida că soluțiile noastre și procesul care are la bază inteligența artificială funcționează.” declară Ionela Buta, Co-CEO McCann Worldgroup România.
Beko va colabora cu McCann Worldgroup București pentru a dezvolta campanii globale dedicate brandului Beko, desfășurate pe 6 continente și în peste 130 de țări.
Pentru Whirlpool și Hotpoint, campaniile vor fi lansate în Europa și MENA, începand cu august 2025.
McCann Worldgroup România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional sau global ( Mastercard, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca Cola), unele din cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România (Vodafone, KFC, Taco Bell, Lidl, BAT, L’Oreal, Nestle) și branduri românești de tradiție (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna).
Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan internațional și local cu 41 premii la Cannes Lions International Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann București şi MRM România. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz