Stiri MarComm

Publicis a câștigat contul Peroni

14 oct. 2019 < 1 min

Publicis a câștigat contul Peroni

Reading Time: < 1 minut

Începând cu luna octombrie, Publicis România preia contul de strategie, creație și digital al brandului de bere Peroni Nastro Azzurro, parte a Ursus Breweries.

Colaborarea cu Ursus Breweries a început încă din primele luni ale acestui an, prin câștigarea pitch-ului Timișoreana.

”Avem în mână un produs excepțional și o marcă pe măsură, astfel că ne-am angajat să facem din Peroni cel mai dinamic brand din segmentul super premium, segment cu cea mai mare creștere din piața de bere din România. Ne pregătim de o toamnă cu de respiro #bluetiful pentru toți băutorii de bere” – Cătălin Albu, Head of Business Management, Publicis

”Peroni Nastro Azzurro este într-o fază de creștere accelerată și consolidare a indicatorilor de brand în rândul consumatorilor de bere premium din România. Împreună cu echipa Publicis, avem încredere că vom face pași importanți pentru atingerea potențialului maxim într-o perioadă cât mai scurtă de timp.” – Bogdan Jianu, Brand Manager – Peroni Nastro Azzurro

Birra Peroni a demarat producția de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor ‘60 în Roma, Italia, fiind lansată la nivel mondial în anul 2005. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul Ursus Breweries, o bere blondă premium, disponibilă îmbuteliată (250ml, 330ml, 500ml sticlă și doză) și draught. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: