Publicitate MarComm Stiri

Viziunea creativă românească aduce succesul: McCann Worldgroup a fost desemnată Rețeaua Anului la Golden Drum 2025

17 oct. 2025 2 min

Viziunea creativă românească aduce succesul: McCann Worldgroup a fost desemnată Rețeaua Anului la Golden Drum 2025

Reading Time: 2 minute

McCann Worldgroup a fost desemnată Rețeaua Anului la Golden Drum 2025 pentru a noua oară, condusă de viziunea creativă românească. McCann Worldgroup România a câștigat trei trofee de Aur, Argint și Bronz la festivalul Golden Drum 2025 pentru Netflix și Lidl.

McCann Central Eastern Europe a câștigat 30 de trofee în total – 6 Grand Prix, 5 Golden Drums, 10 Silver Drums și 9 Bronze Drums – cu opt agenții din regiune: Cehia, Grecia, Italia, Letonia, Liban, Macedonia, Polonia și România – un efort regional, o comunitate ambițioasă care livrează constant, condusă de viziunea creativă din România.

De asemenea, rețeaua McCann Worldgroup a fost desemnată Rețeaua Anului pentru a noua oară, o performanță care aduce un record absolut al festivalului, consolidând poziția rețelei ca lider creativ în Europa Centrală și de Est.

Campaniile McCann România pentru Netflix și Lidl au adus un Gold, un Silver și un Bronze la Golden Drum 2025, iar influența creativității românești nu se oprește aici: leadership-ul românesc, alături de cele trei trofee câștigate de România, au fost decisive în câștigarea marelui titlu Network of the Year pentru McCann Worldgroup.

Cătălin Dobre, CCO și Co-CEO al McCann România, conduce creativ regiunea de peste șapte ani, leadership-ul acestuia contribuind la crearea unei comunități creative unite și puternice, care dovedește de mai bine de zece ani excelență creativă. O altă infuzie de creativitate românească vine de la Costin Bogdan, Executive Creative Director McCann Bucharest & Creative Director Europe, Mastercard, prin campaniile dezvoltate în regiune pentru clientul Mastercard, premiat anul acesta cu 10 trofee, inclusiv cu un Grand Prix.

Cătălin Dobre, CCO și Co-CEO al McCann România

„Suntem mândri de influența creativității românești în rețea – ea reușește să aducă la viață proiecte atât local, cât și să pună umărul la performanța regională, la ridicarea unei comunități creative extraordinare care livrează an de an. Atât local, cât și regional, împingem proiecte inovatoare care aterizează în cultură – fie că e vorba despre Netflix sau Lidl în România, ori despre Mastercard sau Wikifarmer în regiune.”, a declarat Cătălin Dobre, Chief Creative Officer al McCann Worldgroup CEE și Co-CEO al McCann București.

„Faptul că suntem desemnați din nou Rețeaua Anului la Golden Drum demonstrează puterea talentului nostru colectiv și credința noastră în creativitate ca motor al afacerii”, a adăugat Christian Johansen, Președinte, McCann Worldgroup UK & Europe. „Agențiile noastre continuă să ofere campanii excepționale care rezonează pe piețe diferite — iar această recunoaștere celebrează acel spirit comun.”

Premiile Golden Drum rămân cel mai important festival pentru industria creativă din regiunea CEE, țările nordice și o parte a regiunii MENA, punând în lumină idei inovatoare care modelează standardele creative la nivel global. Succesul constant al McCann reafirmă forța filosofiei sale Truth Well Told — care unește echipe diverse sub o viziune comună a excelenței creative ce generează rezultate cu adevărat relevante.

Articole pe aceeași temă: