Olympus și-a extins gama de lactate bio

Producătorul de lactate Olympus a lansat două noi produse din gama ecologică-iaurt si lapte 1Bio3. Noile produse au fost promovate printr-o campanie ce a inclus ATL, BTL, online, social media & PR.

Noile produse au fost prezentate printr-o serie de trei spoturi TV. Două dintre spoturi prezintă laptele 1Bio3 în asociere cu momentele cheie ale zilei pentru copii – dimineața, ca doză de energie, și seara, pentru un somn liniștit. Cel de-al treilea spot prezintă sortimentele de iaurt 1Bio3, înfățișând cele două personaje de pe ambalaj într-o ipostază amuzantă.

Campania pe TV s-a încheiat pe 26 februarie, iar cea pe YouTube pe data de 15 martie.

Echipele implicate în dezvoltarea proiectului: 

Frank Communication: Ramona Damiean – Art Director; Maria Ionescu – Copywriter; Alexandros Finomenos – Business Unit Manager; Andreea Gheorghe – Senior Account Manager

Echipa Olympus: Mădălina Toma – Brand Manager; Stergios Sourlis – International Commerce Director; Athanasios Giannousis – Commerce Director

Echipa Reload

Grupul Olympus este prezent în România din 1999 și, în ultimii 19 ani, a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români. În perioada 1999-2016, investiţia totală a grupului Olympus în România s-a ridicat la 100 de milioane de euro.

Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 34 de ţări, inclusiv pe pieţe precum SUA, Germania şi Italia. În prezent, deţine cinci unităţi de producţie în Grecia, Bulgaria şi România, care produc lactate şi sucuri naturale.