Business

Medina Diar Lemdina: Un muzeu în aer liber

Reading Time: 3 minute

Turiștii care vor alege să petreacă câteva zile la hotelul Medina Diar Lemdina vor descoperi de îndată că simplul drum de la recepție în cameră devine o plimbare încântătoare pe străzile încărcate de istorie, peste care plutesc aromele bazarelor colorate și mirosul de cafea turcească. Motivul este că hotelul „îmbrățișează” medina din Hammamet și are un farmec aparte, dat de arhitectura tradițională în care se integrează perfect.

Medina Diar Lemdina este un hotel de patru stele cu 248 de camere, apartamente, studiouri și camere de familie, preferatul a mai bine de 600 de români care au ales anul trecut să se bucure de experiențele oferite de o vacanță în Tunisia. Hotelul din inima medinei Hammamet este alegerea perfectă pentru familiile cu copii, care se pot bucura aici de o mulțime de activități, printre care intrare gratuită la parcurile tematice de distracție Aqua Land, Carthage Land și Ali Baba Park, un parc interior, în care micuții se pot bucura de spații de joacă, sau de un cinematograf 5D.

Mai mult, oaspeții vor mai putea descoperi, gratuit, un muzeu al religiilor, iar cei mici vor putea face o incursiune în fascinanta lume a piraților de la Marea Mediterană, descoperind nave și povești cu pirați înfricoșători, inclusiv pe aceea a amiralului otoman Khair ad-Din, cunoscut și sub numele de Barbarossa, cel care a cucerit Tunisia și o parte a Algeriei. Puțini știu însă că amiralul, care a asigurat mult timp, printr-o importantă victorie împotriva flotei creștine, dominația Imperiului Otoman pe Marea Mediterană, a fost o perioadă de timp pirat.

De asemenea, la recepția hotelului, oaspeții pot rezerva un loc pentru o cină la restaurantul Sheherazade, unde pot savura, alături de preparatele din farfurie, și un spectacol pe cinste. Aici, 25 de dansatori și artiști vă vor transporta într-o lume orientală plină de șarm prin dansuri tradiționale și coregrafii demne de marile scene ale lumii.

Dacă vă doriți însă o cină pe care să o savurați în tihnă, atunci restaurantul a la carte al hotelului, unul cu meniu marocan, poate fi alegerea potrivită. Oaspeții care preferă însă preparate mai apropiate de gustul cu care sunt obișnuiți acasă pot opta, gratuit de două ori pe săptămână, pentru o cină la restaurantul italian al Medina Solaria, un hotel care face parte din același grup de trei hoteluri: Medina Hotels & Resorts.

Lanțul hotelier este în plin proces de extindere și plănuiește o serie de investiții importante prin care va deschide, în următorii doi ani, două hoteluri noi pe insula Djerba.

#BizTunisia este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții touroperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Trei ani consecutiv, agenția a câștigat Premiul 1 la categoria ,,Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global” de la Gala TopHotel Conference & Awards pentru Lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice în 2021, pentru Campania de zboruri charter către Egipt în 2022 și pentru programul ,,Ajungi mai repede în destinațiile pe care le iubești! Zboruri charter de pe 15 aeroporturi” în 2023.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 374 (16 iunie – 16 iulie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

14 ore ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

15 ore ago

5 to go deschide birouri regionale de franciză în 3 mari orașe din țară

5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide, începând cu luna iunie 2024, trei birouri…

15 ore ago

FintechOS primește o investiție de 60 mil. $ într-o rundă de finanțare serie B+

FintechOS, platformă de top de management end-to-end al produselor financiare, a finalizat o nouă rundă de investiții Serie B+ în…

15 ore ago

Premieră mondială la București în Concertul de deschidere al Concursului Internațional George Enescu

Simfonia nr. 1 „Consolations” compusă de coreeanul Shin Kim, lucrarea câștigătoare a Secțiunii Compoziție a Concursului Enescu din anul 2022,…

15 ore ago

Orange anunță finalizarea fuziunii dintre Orange Romania S.A. și Orange Romania Communications S.A.

Orange anunță finalizarea fuziunii între Orange Romania S.A. (ORO) și Orange Romania Communications S.A. (OROC), prin absorbția OROC de către…

15 ore ago