Men in Black imbraca haine noi

Logo MIB RGBAgentia BTL, Men in Black, fondata de Cristian Lica, Bogdan Kisescu si Gabriel Pricop, in urma cu opt ani, se relanseaza cu un nou slogan si o noua identitate vizuala.

“There, taking care” inlocuieste vechea semnatura a agentiei “Coming from below the line”

Agentia a fost infiintata in 2006. A inceput cu 4 angajati si 2 clienti. In prezent, are o cifra de afaceri de aproximativ 4.000.000 EUR (in anul 2013), 33 de manageri de proiect, peste 270 angajati permanenti, peste 5.000 de colaboratori, peste 1,500 proiecte implementate, 75,000,000 consumer hits realizate, 10.000 mp de depozit la nivel national.

In prezent, printre clientii agentiei se numara: Philip Morris, Ferrero Romania, Beiersdorf Romania, Coca-Cola, Enel, ING Bank.

“BTL-ul, chiar si in aceasta etapa multi-channel, cand se incruciseaza cu digitalul, inseamna, la baza, tot multe canale, multe locatii, multe lucruri care se intampla in acelasi timp. Clientul nu le poate verifica la prima mana pe toate. Este esential pentru el sa aiba ca partener o agentie flexibila, care sa il elibereze de stresul necunoscutului. Care sa “fie acolo” cand el, clientul, nu poate fi. Noul line, “There, taking care”, sintetizeaza perfect felul in care clientii si partenerii nostri ne percep. O agentie care gandeste, planifica si implementeaza o campanie, tinand toate detaliile sub control”, a declarat Cristian Ramboiu, Managing Director.

Noua identitate vizuala a fost realizata intern de catre departamentul de creatie al agentiei. Mai exact semnatarii noii identitati grafice sunt: Sorina Pentilescu (Creative Director) si Paul Goti (Senior Art Director).

“Simbolul grafic creat ilustreaza rigoarea si precizia cu care am obisnuit clientii, dar si flexibilitate si creativitate prin contorsiuni si perspective neasteptate, proprii industriei in care lucram. Pentru cine nu descifreaza toate aceste valente, noua identitate Men in Black este doar o semnatura ferma, moderna si, speram noi, remarcabila.”