Antreprenori

Meron deschide o nouă cafenea în Brașov cu o investiție de peste 100.000 de euro

8 oct. 2020 2 min

Meron deschide o nouă cafenea în Brașov cu o investiție de peste 100.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Lanțul de cafenele de specialitate Meron continuă extinderea la nivel național și deschide pe 10 octombrie o nouă unitate în Brașov. Noua cafenea este situată în piața George Enescu nr. 11 și are o suprafață de aproximativ 90 de metri pătrați. Investiția pentru acest punct de lucru s-a ridicat la peste 100.000 euro. Fondat de de Bogdan Ciocian în Cluj-Napoca, lanțul Meron ajunge astfel la o rețea de 17 unități la nivel național.

Noua unitate este proiectată și realizată de o echipă de arhitecți din Cluj-Napoca, după un design minimalist, cu influențe nordice și multe accente de alb, texturi și materiale naturale. Cafeneaua respectă liniile de design ale întregii rețele și are un aspect primitor și deschis.

Produsele disponibile în noua unitate includ specialități de cafea, ceaiuri, ciocolată de specialitate, o selecție de sucuri naturale, la care se adaugă și produse de patiserie. De asemenea, vor fi disponibile alimente reci, într-o sortimentație variată, parte a noului concept adoptat, recent, de cafenelele Meron, ce include și bucătărie rece.

În 2019, Meron a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, în creștere cu 35% față de anul precedent. Chiar dacă pandemia a încetinit activitatea cafenelelor Meron, brandul a decis să regândească strategia și să dezvolte și alte ramuri ale business-ului, dar și să continue investițiile în dezvoltare. Astfel, au fost diminuate pierderile, iar pentru anul acesta compania estimează o ușoară creștere, precaută raportată la context, însă coffee shop-urilor nou deschise au avut un impact pozitiv asupra afacerii.

Meron a început activitatea în anul 2015, cu o investiție de peste 90.000 de euro în prima cafenea din Cluj-Napoca, iar în prezent ajunge la 17 locații la nivel național și o prăjitorie proprie de cafea. Brandul este prezent cu 10 coffee shop-uri în Cluj-Napoca, câte una în București, Satu-Mare, Zalău și Târgu-Mureș și două în Oradea.

În prezent, lanțul de coffee shop-uri de specialitate a ajuns la 115 angajați în întreaga țară, iar în cafeneaua nou deschisă din Brașov vor lucra șapte angajați: șase barista și un manager.

Planurile de business ale companiei vizează extinderea rețelei la 30 de locații la nivel național în următorii 5 ani, și, în egală măsură, extinderea pe plan internațional. Brandul a fost lansat de o echipă de investitori clujeni și dezvoltat ulterior în franciză.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: