Marketing Stiri

Meseria, bratara de aur

13 aug. 2014 2 min

Meseria, bratara de aur

Reading Time: 2 minute

Berea Bucegi isi doreste sa incurajeze adevaratii meseriasi romani si lanseaza programul “Meserii pentru Romania”, primul proiect in cadrul platformei cu acelasi nume.

 Trei scoli postliceale sau licee cu clasa a 13-a vor fi finantate in cadrul programului “Meserii pentru Romania”.

Gulerele Albastre - landscape-01

Programul este implementat in colaborare cu organizatia non-guvernamentala Junior Achievement si se adreseaza claselor cu tineri peste 18 ani. Trei dintre aceste scoli vor primi, in urma unui concurs de proiecte, finantare din partea Bucegi in valoare de 97.500 de lei, pentru fiecare dintre proiectele castigatoare.

Programul sustine scolile postliceale care contribuie la educatia formala a “gulerelor albastre” si a fost creat ca urmare a celui mai recent studiu despre statutul meseriilor in Romania. Studiul a relevat ca peste 53% dintre tinerii intre 18 si 24 ani s-ar orienta catre meserii, 71% dintre ei crezand ca o meserie se invata cel mai bine la scoala.

La ora actuala, peste 15.000 slujbe scoase la concurs de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca se adreseaza celor cu studii medii si profesionale. Cu toate acestea, muncitorii necalificati au o pondere mare in randul populatiei, fiind a 3-a cea mai frecventa ocupatie, dupa agricultori si vanzatori, potrivit studiului “Meserii pentru Romania”.

Etapele programului: 

In perioada 22 septembrie-17 octombrie 2014, se pot inscrie pe platforma www.meseriipentruromania.jaromania.org, cu unul sau mai multe proiecte care au scopul de a creste calitatea actului educational.

Juriul va evalua aplicatiile in perioada 20-26 octombrie 2014, iar cei trei castigatori vor fi anuntati in intervalul 27-31 octombrie. Proiectele vor fi implementate in scoli, in perioada 31 octombrie-17 noiembrie, cu ajutorul organizatiei Junior Achievement.

Produsa prima data in anii ‘80 la Constanta si Craiova si apoi in toate fabricile de stat, berea Bucegi este prima bere pasteurizata din Romania, cu distributie nationala si, in prezent, este cea mai consumata bere la sticla de 2.5l din Romania (Nielsen Romania, RMS 2014).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: