Metaxa, experiență pentru toate simțurile

Casa Metaxa a recurs la o modalitate inedită de a-și promova gama de băuturi distilate Metaxa 12 stele. Și-a provocat fanii să exploreze prin intermediul celor cinci simțuri atât băutura, cât și tot ceea ce îi înconjoară.

Avându-l ca ambasador pe exploratorul Mike Horn, experiența senzorială propusă pe platforma dontdrinkexplore.com are rolul de a inspira caracterele curajoase să-și găsească propriile drumuri. Prin intermediul mai multor clipuri video, Mike Horn îndeamnă fanii să trateze fiecare moment ca pe o oportunitate de explorare și descoperire.

În continuarea acestei campanii, utilizatorilor li s-a propus să se alăture unei aventuri care urma să se desfășoare într-un loc nedezvăluit. Dintre miile de participanți din întreaga lume care s-au înscris în această aventură, șapte exploratori amatori au câștigat un bilet pentru o expediție reală, în Australia. Aceasta va avea loc la mijlocul lunii iulie și îl va avea drept coordonator pe Mike Horn. Experiențele aventurierilor vor putea fi urmărite în timp real pe canalele digitale Metaxa de Facebook, Instagram și Twitter.