Explorarea, ca stil de viață

Explorarea, ca stil de viață

Care este legătura dintre un freediver, un explorator care de mai bine de 20 de ani bate lumea în lung și în lat și doboară record după record și o tânără de 25 de ani, care s-a aventurat într-o expediție pe un traseu de peste 1.000 km pe fluviul Essequibo? Spiritul de aventură ar putea fi răspunsul. Da, este și

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry. Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul

Metaxa, experiență pentru toate simțurile

Metaxa, experiență pentru toate simțurile

Casa Metaxa a recurs la o modalitate inedită de a-și promova gama de băuturi distilate Metaxa 12 stele. Și-a provocat fanii să exploreze prin intermediul celor cinci simțuri atât băutura, cât și tot ceea ce îi înconjoară. Avându-l ca ambasador pe exploratorul Mike Horn, experiența senzorială propusă pe platforma dontdrinkexplore.com are rolul de a inspira caracterele curajoase să-și găsească propriile

Privește, ascultă, simte!

Privește, ascultă, simte!

Noua campanie pentru Metaxa 12 Stele este o invitație la o călătorie senzorială împreună cu unul dintre cei mai mari exploratori ai timpurilor noastre, Mike Horn. Când am aflat că voi avea ocazia să-l întâlnesc pe Costas Raptis, al cincilea Maestru Metaxa de la înființarea casei în 1888, cu prilejul lansării la Londra a campaniei globale pentru Metaxa 12 Stele,