MGID, platforma globală de publicitate, a anunțat astăzi că îndeplinește standardele necesare pentru a primi certificarea ISO/IEC 27001 pentru gestionarea securității informațiilor.
Pe fondul modificărilor continue la nivelul reglementării în domeniul securității, dar și a așteptărilor tot mai mari din partea clienților, devine esențială oferirea consumatorilor și clienților de unele garanții conform cărora sunt susținute standardele de securitate a informațiilor. Faptul că a primit certificarea ISO recunoscută la nivel global confirmă angajamentul MGID de a lua măsurile adecvate pentru a proteja informațiile utilizatorilor împotriva pierderii, utilizării necorespunzătoare, accesului neautorizat, divulgării, modificării, distrugerii și ale oricăror alte forme de prelucrare neautorizată.
ISO/IEC 27001 este cel mai cunoscut standard de management al securității informațiilor din lume, oferind îndrumare companiilor de toate tipurile cu privire la menținerea celui mai înalt nivel posibil de securitate și integritate. Ca urmare a demersurilor întreprinse de MGID, datele clienților săi vor fi mai bine protejate și vor fi mai rezistente la atacurile cibernetice, datorită modului în care compania protejează datele la nivel de organizație și a capacității sporite de a reacționa la amenințările de securitate.
Sergii Denysenko, CEO în cadrul MGID: „În calitate de companie de tehnologie care își dezvoltă în mod constant produsele și soluțiile tehnologice, MGID se dedică să pună la dispoziția utilizatorilor de internet cel mai înalt nivel de transparență și control cu privire la modalitățile în care datele acestora sunt utilizate în publicitatea online. Ne îmbunătățim în permanență sistemele de gestionare a securității informațiilor, implementând noi politici și standarde. pentru a asigura un model complet de gestionare a securității. Pe viitor vom continua să îndeplinim și să atingem standardele cheie de conformitate pe plan internațional și pe cele specifice industriei.”
MGID este o platformă globală de publicitate online care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza ad-uri relevante și de înaltă calitate în medii brand-safe. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele. În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afișări, prin 25 de mii de publisheri de încredere.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…