Stiri

Mihai Petrov, Carrefour România: „Ambiția noastră este ca în următorii ani să inițiem toți angajații în tehnologie”

Reading Time: 2 minute

Ce impact a avut transformarea tehnologică ambițioasă prin care a trecut recent Carrefour România asupra companiei

Companiile trebuie să își revizuiască arhitectura tehnologică și modelul operațional pentru a ține pasul cu schimbările constante care au loc. În ultima vreme, industria de retail a fost transformată de o serie de factori, printre care și dezvoltarea accelerată a segementului e-commerce, schimbarea comportamentului consumatorilor și creșterea complexității lanțului de furnzori. O fundație tehnică solidă poate oferi retailerilor posibilitatea de a crește performanța. Un astfel de exemplu este oferit de compania Carrefour, a cărei transformare tehnologică ambițioasă a avut un impact puternic asupra performanței companiei. Despre întregul proces ne-a vorbit, la Ziua dedicată inovaței de la Zilele Biz, Mihai Petrov, CISO (Chief Information Security Officer) al Carrefour România. Potrivit acestuia, pilonii care au stat la baza transformării tehnologice a Carrefour au fost adopția Workplace by Meta, un proiect de Smart POS și Digital Academy.

„Carrefour nu își dorește să fie doar un magazin în care clienții să își facă cumpărăturile, ci ne dorim să venim în întâmpinarea nevoilor lor, iar pentru aceasta este nevoie să schimbăm modul în care servim clienții”, a spus Mihai Petrov, CISO al Carrefour România. „Vrem să oferim o experiență personalizată. În funcție de dorințele clientului, magazinul online vine în întâmpinarea clientului, cu oferte care au sens”, a mai adăugat Petrov la Ziua dedicată inovației din cadrul Zilelor Biz.

Mihai Petrov a mai vorbit despre planurile Carrefour de a deveni o companie digitală, dar și despre provocările de care se lovește organizația în acest demers, în condițiile în care doar 20% dintre angajații Carrefour, la nivel global, folosesc tehnologia zi de zi.

„Ambiția noastră este ca în următorii ani să inițiem toți angajații în tehnologie. Un pas concret pe care l-am luat în această direcție este implementarea Workplace by Meta care are ca rol conectarea angajaților. Se creează un spirit de comunitate, dar cel mai important este că se creează un obicei de a folosi tehnologia”, a mai adăugat Mihai Petrov

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

5 ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

6 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

7 ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

7 ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

7 ore ago

Marș de motociclete în București, sâmbătă. Traficul va fi afectat

Brigada Rutieră anunță că, sâmbătă, 11 mai, între orele 12,30 şi 14,00, se va organiza un marș pe motociclete și…

7 ore ago