MarComm

Mindshare își reîmprospătează identitatea vizuală

Reading Time: < 1 minut

Agenția de media Mindshare, parte a GroupM și WPP, anunță trecerea la o nouă identitate vizuală, ce susține mai clar și mai dinamic noua sa poziționare – Good Growth.

Schimbarea aliniază brandul la direcția strategică anunțată cu câteva luni în urmă și este cea mai recentă etapă în procesul continuu de transformare a businessului.

Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” și „Share” – și folosește un font nou și o paletă de culori împrospătată. Această variantă aduce Mindshare în centrul conversației și transformă logo-ul în ceva mai mult decât o simplă marcă de identificare a sursei mesajului.

Una dintre noutăți este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul într-un element ce poate fi suprapus pe conținut foto sau video. Rebrandingul vine cu o abordare care pune accent pe valorile Mindshare: „Speed, Teamwork, Provocation”.

Într-o epocă a transformărilor, flexibilitatea și deschiderea sunt esențiale pentru orice proces de marketing, iar noul logo afirmă clar capacitatea de adaptare Mindshare la orice nouă provocare.

În viața fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât și își dorește să facă și mai clară poziționarea Mindshare în teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienții să ajungă la „mințile” oamenilor, dar și despre a împărtăși (to share) și a face lucruri bune – cu și pentru clienții noștri, pentru colegii noștri și pentru societate.”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România.

Mindshare este una dintre cele mai mari agenții globale de media, specializată în servicii de consultanță de marketing, media și comunicare, parte a GroupM și WPP.

Romanita Oprea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

20 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago