Companii CSR Stiri

Moncler, în topul indicilor de sustenabilitate Dow Jones din 2019

20 sept. 2019 2 min

Moncler, în topul indicilor de sustenabilitate Dow Jones din 2019

Reading Time: 2 minute

Moncler este recunoscut ca lider al industriei sectorului “Textile, îmbrăcăminte și produse de lux”, fiind pentru prima dată inclus în indicii Dow Jones Sustainability Indices (DJSI), atât la nivel global, cât și la nivel european.

Indicele de sustenabilitate Dow Jones, etalon în materie de sustenabilitate corporativă, clasifică principalele companii sustenabile în funcție de responsabilitatea economică, de mediu și social, criterii care sunt analizate de RobecoSAM.

Moncler raportează anual performanțele și țintele sale de sustenabilitate în Raportul Non-financiar Consolidat.

REMO RUFFINI Moncler
Remo Ruffini, CEO, Moncler

“La Moncler, ne-am angajat de mult timp să creăm valoare pentru toți actorii implicați prin integrarea continuă a sustenabilității în modelul nostru de afaceri. S-au făcut multe până acum, dar știm că trebuie să facem mult mai mult pentru a găsi soluții la provocările sociale și de mediu cu care se confruntă omenirea la nivel mondial.

Includerea în indicii de sustenabilitate Dow Jones, ca lider al industriei, este un rezultat extraordinar pentru Moncler și atestă implicarea susținută a peste 4.000 de angajați, al căror profesionalism și energie contribuie zi de zi la construirea viitorului generațiilor următoare”, a declarat Remo Ruffini, președinte și CEO, Moncler.

Sustenabilitate la Moncler

În cadrul operațiunilor și magazinelor Moncler Italia toată energia folosită provine din surse regenerabile. Sediul central al Moncler, centrul de logistică și unitatea de producție au un sistem de management de mediu certificat ISO14001, care pune la dispoziție programe de reducere a impactului asupra mediului. Compania se angajează să devină neutră în ceea ce privește emisiile directe de carbon la nivel mondial până în 2021.

Angajamentul Moncler se extinde și asupra producției și identificării de soluții cu impact redus, de la țesături și accesorii realizate cu materiale reciclate, la cele obținute din surse alternative.

Moncler  susține implicarea și bunăstarea angajaților cu scopul de a promova un echilibru sănătos între viața personală și cea profesională, oferă programe de sănătate și inițiative de dezvoltare profesională dedicate tinerelor talente, precum și posibilitatea de a face voluntariat în zilele de lucru.

Moncler a luat naștere din nevoia de a proteja de frig, în acest spirit există mai multe inițiative care sprijină comunitățile locale și unele dintre populațiile cele mai defavorizate. În cadrul proiectului “Warmly Moncler” pentru UNICEF, aproape 25.000 de copii aflați în situații vulnerabile, din unele dintre cele mai reci zone din lume, au primit ajutor în ultimii doi ani.

Moncler a semnat inițiativa Fashion Pact, lansată la ultimul summit G7 din Biarritz, la care peste 30 de companii din sectorul modei și textilelor s-au alăturat în sprijinul angajamentului lor de a lupta împotriva schimbărilor climatice, de a proteja oceanele și biodiversitatea.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: