MarComm

Mullen devine partenerul creativ al Alcon

Reading Time: 2 minute

Mullen România este noul partener creativ pentru Alcon, companie farmaceutică ce activează în piața chirurgiei oftalmologice și a produselor oftalmice. În cadrul parteneriatului concretizat anul acesta, agenția va asigura soluții și activări creative multi-channel bazate pe analiza datelor și insights relevante, împreună cu Medic One.

Colaborarea a debutat în mod spectaculos în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, desfășurat în octombrie, la Sinaia. La eveniment, Mullen, cu sprijinul Medic One, a transformat standul Alcon într-o experiență inedită intitulată „Clear Vision of the Future”. Această activare a prezentat Clareon, platforma de cristaline artificiale monofocale de ultimă generație produse de Alcon, într-o lumină complet nouă.

Activarea a fost o demonstrație vibrantă de creativitate și înțelegere profundă a subtilităților industriei și a nevoilor specifice ale brandului. Fiecare detaliu al experienței oferite a transformat un simplu stand din zona expozițională într-o experiență magică ce a punctat perfect atributele cristalinelor premium Clareon, care oferă pacienților cu cataractă vedere surprinzător de clară la distanță și vedere intermediară funcțională constantă.

Combo-ul Mullen & Medic One a îmbinat creativitatea cu expertiza medicală și a pus în focus atât Clareon, cât și valorile fundamentale Alcon în ceea ce privește inovația și calitatea în domeniul produselor oftalmice.

Cu ajutorul magicianului Surprinzătorul Clareoni, viitorul a fost revelat într-un mod cu totul neașteptat, deoarece acesta a anticipat o perspectivă strălucită medicilor într-o manieră memorabilă și interactivă. Cu o privire în globul său de cristal, magicianul a prevăzut un viitor de succes pentru chirurgii oftalmologi: vor avea mulți pacienți impresionați de claritatea vederii lor după ce vor primi cristalinele artificiale monofocale Clareon.

Astfel, Surprinzătorul Clareoni a oferit tuturor medicilor oftalmologi interesați a Clear Vision Of the Future, în care cristalinele Clareon au un rol principal și direct proporțional cu încântarea pacienților post operator.

„Misiunea noastră a fost să transmitem atributele cristalinelor artificiale Clareon într-un mod cât mai creativ, interactiv și relevant specialiștilor din domeniul oftalmologic, un public foarte expus la o diversitate de mesaje privind obținerea acuității vizuale, cataracta, cristalinele artificiale, procedurile și noile tehnologii. Am explorat diverse direcții creative pentru proiectul ce a marcat startul colaborării cu Alcon, iar <<Clear Vision of the Future>> a fost conceptul câștigător, care a înglobat perfect atributele cristalinelor Clareon, transformând activarea într-o experiență memorabilă pentru medicii care au participat la Congresul Național de Oftalmologie”, a spus Florian Langa, Senior Copywriter, Mullen.

„Alături de Alcon și echipa Mullen, am pornit într-o călătorie fascinantă, unde ideile remarcabile se întâlnesc cu inovația în oftalmologie. Cu o experiență vastă în comunicarea medicală, ne-am oferit sprijinul în conturarea celui mai recent proiect Alcon. Colaborarea cu Mullen în acest proiect este pentru noi o sinergie între cunoștințe medicale solide și creativitate remarcabilă. Putem spune nu doar că împărtășim viziunea Alcon, ci o și transformăm în realitate într-un univers medical în continuă evoluție”, a spus Oana Cociașu, Managing Partner, Medic One.

Viitorul arată surprinzător de clar: Mullen, cu sprijinul Medic One, își îndreaptă privirea către următorul proiect cu Alcon. Stay tuned!

Echipele implicate în campanie:

Alcon: Adina Suciu (National Sales Manager), Raluca Crăciun (Advanced Technology Manager), Otilia Grama (Product Manager – Surgical Franchise EE).

Mullen: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Florian Langa (Senior Copywriter), Mircea Solomiea (Art Director), Oana Chiriac (Traffic Manager), Andra Panaitescu (Client Service Director), Elena Enciu (Account Manager), Andrei Bașa (BTL Manager), Ana-Maria Stoica (BTL Manager).

Medic One: Oana Cociașu (Managing Partner), Corina Sofariu (Account Director).

Romanita Oprea

Recent Posts

DS Automobiles prezintă colecția Antoine de Saint Exupéry

DS Automobiles continuă să își prezinte colecțiile în fiecare an, la fel ca în lumea modei. Colecția 2024 este o…

29 de minute ago

Alexander Manu: Romanian Design Week 2024 susține o viziune în care industriile creative locale devin o inspirație pentru o dezvoltare împinsă de comunitate

Mai puțin de două săptămâni ne mai despart de Romanian Design Week, festivalul multidisciplinar dedicat industriilor creative. Sărbătoarea creativității este…

2 ore ago

Leader Team Broker menține neschimbate prețurile pachetelor de asigurare IT

Leader Team Broker de asigurare, integrator de oferte specializat în pachete complexe de asigurări de răspunderi profesionale IT și Cyber…

2 ore ago

Cât de periculoasă este o furtună geomagnetică. Ar putea distruge toate echipamentele electronice și internetul

O furtună geomagnetică sau solară poate avea consecinţe dezastruoase pentru reţelele electrice sau chiar pentru comunităţile care s-ar baza exclusiv…

3 ore ago

Producțiile independente de operă ale Asociației Nirmal Art invitate la Summitul Muzical European de la Sibiu

Aflat la cea de a V-a ediție, Summitul Muzical European este un eveniment cultural major organizat de Filarmonica de Stat…

3 ore ago

Pilonul II de pensii private obligatorii a strâns 27 mld. euro de la 8 milioane de români

Administratorii fondurilor de pensii private obligatorii (Pilonul II) au trimis zilele acestea scrisoarea anuală de informare cu numărul 100.000.000 către…

3 ore ago