Natalie Thompson, în prezent în poziția de Head of Marketing and Communications la MBGD în Dubai, va prelua responsabilitatea de CEO al Mercedes-Benz România, începând cu trimestrul al patrulea al anului 2023, înlocuind-o pe Amanda Zhang, numită recent în funcția de CEO & President, Mercedes-Benz Cars Malaysia & Head of Region, Mercedes-Benz Cars SEA II.
„Este o onoare pentru mine să mă alătur echipei Mercedes-Benz România în calitate de CEO. Sunt foarte încântată să contribui la dezvoltarea mărcii noastre emblematice pe o piață atât de dinamică. Cu o echipă talentată, o gamă excepțională de produse și servicii superioare, sunt convinsă că vom continua să oferim experiențe unice clienților noștri și să aducem inovații semnificative pe piața auto locală.”
Natalie Thompson
Natalie, în vârstă de 32 de ani, are o experiență de 12 ani în industria auto, ocupând diverse roluri de conducere în mai multe piețe. În 2014, s-a alăturat companiei Mercedes-Benz UK în echipa de Product Management. Începând cu 2016, activitatea sa la Mercedes-Benz a continuat în Orientul Mijlociu, în calitate de Product & Pricing Manager, înainte de a prelua conducerea echipei de Marketing și Comunicare. În 2022, ca parte a transformării Mercedes-Benz General Distributors, Natalie a jucat un rol esențial în dezvoltarea și implementarea Centrului de Excelență în Marketing GD în EMEA.
Până la instalarea oficială a lui Natalie în funcție, rolul va fi ocupat interimar de Radu Mocanu, Head of Sales Passenger Cars, Mercedes-Benz România, care face parte din companie de 9 ani și are o experiență vastă, de peste 21 de ani în industria auto.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…