Companii Digital Stiri

Nepi Rockcastle folosește tehnologii digitale în centrele comerciale  

19 oct. 2020 3 min

Nepi Rockcastle folosește tehnologii digitale în centrele comerciale  

Reading Time: 3 minute

Nepi Rockcastle a investit 1.500.000 de euro în rețeaua media digitală din România, din dorința de a crea în mall-uri un mediu de comunicare inedit pentru companii.

Centrele comerciale sunt mai mult decât un loc pentru cumpărături și divertisment, de-a lungul timpului acestea au devenit o sursă de inspirație pentru brandurile care se promovează aici. Publicitatea din centrele comerciale beneficiază de toate facilitățile pe care suporturile media interioare și exterioare ale mall-ului le pun la dispoziția partenerilor și devine, astfel, o rețea de promovare media. Principalul avantaj este acela că atunci când oamenii se află în mall-uri și centre comerciale, aceștia sunt mai receptivi în a lua decizii de cumpărare.

Marius Barbu NEPI Rockcastle m„Viitorul tehnologic îl trăim acum. Suntem conștienți că tehnologiile inovatoare ne schimbă radical viața și că ele reprezintă o mare parte din evoluția societății. La nivel global, publicul are un apetit din ce în ce mai ridicat pentru tehnologia modernă, care oferă experiențe digitale unice. Pentru a continua să fii partenerul noii societăți avansate, trebuie să investești constant în modalități care să te pună în centrul nevoilor digitale ale colaboratorilor și clienților tăi”, a spus Marius Barbu, Asset Director Nepi Rockcastle.

Amplasamentele pe suport digital din portofoliul grupului includ totemuri și, în premieră pentru un mall din România, ecrane LED multi-screen high definition, în Mega Mall. Prin intermediul acestor noi canale de comunicare, expunerea mesajului este de 360 grade oferindu-le consumatorilor o experiență modernă de interacțiune cu brandul atunci când aceștia sunt la shopping.

Noile ecrane LED multi-screen high definition din Mega Mall au o suprafață de expunere de 119 metri pătrați prin intermediul celor 4 coloane cu înălțimea de 4, respectiv 4,5 metri și lățimea de 1,75 metri. Datorită suprafeței generoase de expunere, noua soluție vine cu o experiență dinamică și flexibilă de vizionare a conținutului media.

Nepi Rockcastle
Coloane LED – Mega Mall

Dezvoltarea rețelei media digitală, începută la finalul anului 2017, ajunge la o valoare totală de 1.500.000 euro și include proiectarea și amplasarea de totemuri digitale pe coridoarele centrelor comerciale. Acestea sunt dotate cu ecrane față verso de 65” și sunt localizate în punctele de maximă audiență (zone de acces, hipermarket, spații de așteptare sau Food Court). Un exemplu de proiect special este ecranul exterior de la Shopping City Satu Mare, având dimensiunea de 109 mp, sau noile coloane LED din Mega Mall.

În prezent, sunt disponibile peste 232 ecrane în 17 centre comerciale din România care pot fi folosite pentru difuzarea campaniilor de comunicare prin intermediul unui sistem de gestionare și personalizare a conținutului dedicat.

Pana la finalul anului 2020, Nepi Rockcastle își va completa rețeaua media cu un ecran digital în cadrul celui mai nou centru comercial deschis în vara acestui an, Shopping City Târgu Mureș. Pe termen lung, în următorii doi ani, dezvoltatorul intenționează finalizarea proiectelor speciale digitale în Promenada Mall București și City Park Mall Constanța. 

Nepi Rockcastle este principalul investitor și dezvoltator de proprietăți comerciale din Europa Centrală și de Est. Compania este listată pe piața principală a Bursei de Valori Johannesburg Limited (JSE) și Euronext Amsterdam. Grupul deține un portofoliu excepțional de proprietăți cu poziție cheie în România, Polonia, Slovacia, Croația, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Serbia și Lituania, și se dezvoltă în continuare printr-un program de expansiune pe alte piețe din Europa Centrală și de Est. În România, Nepi Rockcastle deține 20 de centre comerciale în cele mai importante orașe din țară.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: