România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România, pe locul doi în Europa la creșterea consumului de F&B

România ocupă a doua poziție în Europa, după Turcia, din punct de vedere al creșterii, dar și al potențialului de creștere, din sectorul Food & Beverage (F&B), incluzând aici consumul din restaurante, unități fast-food, cafenele, ceainării și gelaterii, conform unui studiu al Cushman & Wakefield. În Europa, anul trecut au fost cheltuiți echivalentul a 796 miliarde euro în sectorul F&B,

Suprafața centrelor comerciale, de 5 ori întinderea Bucureștiului

Suprafața centrelor comerciale, de 5 ori întinderea Bucureștiului

Odată cu livrarea proiectului Veranda Mall, stocul de centre comerciale moderne din București ajunge la aproximativ 1,16 milioane mp. Această suprafață, dispusă pe etaje, echivalează cu de cinci ori întinderea Capitalei. Cea mai mare concentrare de mall-uri o au sectoarele 2 și 3, circa 40 % din piața bucureșteană de retail. În aceste sectoare, cei aproximativ 450.000 mp de spații